Projectes

Col·laboració amb l'Escola Rosa Sensat

Els alumnes de l'escola Rosa Sensat de Reus, des de p3 fins a 6è de primària, han començat a introduir-se en el món de la robòtica gràcies a l'ajuda de la Fundació.
La Robòtica Educativa dóna suport als nens i nenes a aplicar els seus coneixements i capacitats en les matemàtiques, la lògica, programació, disseny, planificació i també d'altres habilitats com el treball en equip, treball sobre projectes i resolució de problemes.

Col·laboració en la 19a. Festa - Torneig Joan Petit Nens amb Càncer

La Fundació Privada Reddis va col·laborar en aquest esdeveniment solidari, que va tenir lloc el passat dissabte 1 de juny al Reus Deportiu, per a recaptar fons per la recerca en càncer infantil. El nostre president, Miquel Benabarre, va ser present a la cloenda del torneig. Però uns dies abans, vam acollir l’última reunió dels voluntaris dels col·legis Sant Josep, Maria Rosa Molas i La Salle per rebre les instruccions finals abans del gran dia.

De cara al mes de setembre, la Fundació farà entrega de les auques amb la història del petit Joan a tots els alumnes d’infantil i primària de les escoles de Reus perquè aquests coneguin més la Fundació Amics Joan Petit Nens amb Càncer i la història del petit Joan.

Previous Next

Lliurament dels premis de recerca de Batxillerat i dels premis de projecte de Formació Professional

Ahir al vespre vam lliurar els Premis de Recerca de Batxillerat, que enguany arriben a la vuitena edició, i els Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional (quarta edició) que han realitzat els alumnes dels instituts de la nostra comarca. Aquests premis s’organitzen amb l’objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari post obligatori i de donar un impuls a la Formació Professional.

Conferència de Francesc Imbernón dins el cicle Educar Avui

El catedràtic de Didàctica i Organització Educativa de la Universitat de Barcelona, Francesc Imbernón, pronunciarà la tercera conferència del cicle Educar Avui, el proper dijous 7 de març a les 19.30h a la sala d’actes de la Fundació.

La conferència, que tractarà sobre la formació permanent del professorat, és gratuïta i oberta a tot el públic en general.

Conferència sobre neurociència amb David Bueno

El genetista i divulgador sobre neurociència, David Bueno, pronunciarà una nova conferència dins del cicle EDUCAR AVUI, el proper dimarts 24 d'abril a les 19.30 hores. La conferència porta per títol "La sorpresa d'aprendre, a prendre amb la sorpresa: una visió des de la neurociència."

Conferència de Màrius Serra a la 5a. edició del cicle EDUCAR AVUI

El periodista i escriptor Màrius Serra inaugurarà, avui dijous 1 de març a les 19.30 hores, una nova edició del cicle de conferències pedagògiques EDUCAR AVUI, que arriba a la seva cinquena edició. La conferència porta per títol "Paraules per a aules".

No et perdis les darreres novetats

Subscriu-te a la llista de correu de la Fundació i rep informació puntual sobre les nostres activitats.