Projectes

Convocatòria dels Premis a l'alumnat d'Educació Secundària Postobligatòria de la comarca del Baix Camp

La Fundació Privada Reddis convoca la dotzena edició dels premis als treballs de recerca de batxillerat i la vuitena dels premis als treballs de projecte de formació professional, amb l'objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l'ensenyament secundari postobligatori, i d'acord amb les següents bases.

Per al curs 2020-2021 la Fundació ha concedit un total de 8 Premis per un import global de 7.300€: 5 Premis de Treballs de Recerca als alumnes de Batxillerat, per un import de 4.500€, i 3 Premis als millors Treballs de Projecte de Formació Professional, per un import de 2.800€.

DESCARREGAR BASES REGULADORES

Previous Next

LA FUNDACIÓ PRIVADA REDDIS PREMIA ELS MILLORS TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT I ELS MILLORS TREBALLS DE PROJECTE DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DEL BAIX CAMP

Enguany l’import global ha estat de 7.300€ per un total de 8 premis

Amb aquests guardons, la Fundació, premia l’excel·lència i encoratja els alumnes a seguir avançant en l’àmbit de la recerca com a forma d’enriquiment personal i professional

Reus, 20 de maig 2022 – La Fundació Privada Reddis ha lliurat, en la seva onzena edició, els Premis als treballs de Recerca de Batxillerat, i, per setè any, els Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional que han realitzat els alumnes dels instituts de la comarca.

Aquests premis s’organitzen amb l’objectiu de  potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari postobligatori, i de donar un impuls a la Formació Professional.

Per al curs 2020-2021, la Fundació ha concedit un total de 8 Premis per un import global de 7.300€: 5 Premis de Recerca als alumnes de Batxillerat, per un import de 4.500€, i 3 Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional, per un import de 2.800€.

El jurat, presidit pel Sr. Francesc Valverde (en representació del Departament d’Ensenyament) i format per la Sra. Montserrat Jové (en representació de la Universitat Rovira i Virgili),  la Sra. Alexandra Estopà (en representació dels directors/es dels centres de secundària del Baix Camp), el Sr. Josep Andreu (en representació de la Fundació Privada Reddis) i el Sr. Lluís Colomés (en representació de la Fundació Privada Reddis, secretari) ha establert els següents premis:

PREMIS ALS TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT (12a edició):

Àmbit Científic - Tecnològic

• 1r. Premi (1.200€): Mutatio Exitiale. Per Eulàlia Canals Martí, de INS Cambrils.

• 2on. Premi (800€): La intel·ligència artificial Per Anna Zakeva, de l’INS Ramon Berenguer IV.

Àmbit d’Humanitats, Ciències Socials i Art

• 1r. Premi (1.200€):  Els oficis a la Selva del Camp a la segona meitat del S. XIX (1855 -1900). Per Miquel Bové Cristià, de l’INS Joan Puig i Ferrater.

• 2on. Premi (800€): Juglares del S.XXI. El rap como manifestación poética. Per Ona Masdeu Baraldès, de l’INS Joan Puig i Ferrater.

• 3r. Premi (500€):. Les rutes de la memòria entre l’oblit i el desconeixement. Per Nadia Zougagh,de l’INS Josep Tapiró.

El jurat dels Premis de Formació Professional, presidit pel Sr. Josep Lluís Torres (en representació del Departament d’Ensenyament,) i format per la Sra. Mar Pàmies (en representació de la Universitat Rovira i Virgili), el Sr. F. Andreu Lascorz (en representació dels centres de secundària del Baix Camp), el Sr. Valero Camps (en representació de la Fundació Privada Reddis) i el Sr. Josep Andreu (en representació de la Fundació Privada Reddis, secretari), ha establert els següents premis:

PREMIS ALS TREBALLS DE PROJECTE DE FORMACIÓ PROFESSIONAL (6a. edició):

• 1r. Premi (1.200€): Estudi i cens de la somereta del Montsant. Per Carlos Serrano Duque, de l’Ins. Horticultura i Jardineria de Reus.

• 2on. Premi ex aequo (800€): Desenvolupament d’un sistema de reg automatitzat. Per Bogdan Struk, Dani Valiente Milara i Jordi Albert Ribas Gonzalez, de l’Ins. Baix Camp de Reus

• 2on. Premi ex aequo (800€):  Anàlisi de la viabilitat del Pèlag de Can Sogues com a espai natural protegit. Olèrdola (Alt Penedès). Per Nil Garreta i Escoda, de l’Ins. Horticultura i Jardineria de Reus.

Els  alumnes seleccionats van exposar els seus treballs de recerca i de projecte fa unes setmanes davant del Jurat dels Premis. Els guanyadors i guanyadores van rebre els premis en un acte de lliurement presidit per la presidenta de la Fundació Privada Reddis, Sra. Carme Buixeda, pel director dels Serveis Territorials d’Educació a Tarragona, Sr. Joan Manel Audí; el regidor d’educació de l’Ajuntament de Reus, el Sr. Daniel Recasens el president del jurat dels Premis de Recerca, Sr. Francesc Valverde, el president del jurat dels Premis de Formació Professional, Sr. Josep Lluís Torres,  i va comptar amb la presència dels pares i familiars de tots els alumnes becats.

Un any més, la Fundació Privada Reddis vol remarcar la qualitat dels treballs premiats i encoratja els alumnes a seguir avançant en l’àmbit de la recerca com a forma d’enriquiment personal i professional.

Previous Next

SUBVENCIÓ A LA FACULTAT DE MEDICINA I CIÈNCIES DE LA SALUT PER A LA COMPRA D'UN ECÒGRAF

La Fundació Privada Reddis ha atorgat una subvenció a la Facultat de Medicina i Ciències de la Saut per a què aquesta pugui comprar un ecògraf, que permetrà als estudiants dels graus de Medicina i de Fisioteràpia de la URV millorar el seu nivell de competències.

L’ecografia clínica és un instrument útil per al diagnòstic de malalties, que amb els anys s’ha convertit en una eina bàsica a les mans de qualsevol metge.

D’aquesta manera la Facultat entrena els seus estudiants en la realització d’ecografia clínica. Els futurs metges i fisioterapeutes podran millorar l’aprenentatge pràctic i aprofundir en els coneixements i la tècnica d’aquest instrument diagnòstic. L’aparell està instal·lat al Centre de Formació i Innovació en Simulació de la URV, que disposa de programes pioners, com el pacient simulat, perquè els estudiants adquireixin les competències i habilitats necessàries per a l’exercici de la seva professió.

AJUT AL CENTRE DE RECURSOS PEDAGÒGICS DEL BAIX CAMP

La Fundació Reddis ha donat un ajut econòmic al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Camp perquè aquest pugui adquirir 2 projectes:

• 6 Jocs de cúpules PVC de Leonardo (de sobretaula). La geometria és la base de l’activitat aquest material és idoni per desenvolupar projectes didàctics en àmbits com la història, l’art, l’arquitectura o la tecnologia. Leonardome és un clar exemple d’aprenentatge transversal ja que estableix connexions horitzontals entre múltiples àrees de coneixement (matemàtiques, tecnologia, història i art). Aquest material permet complementar el treball iniciat fa 3 anys amb la Cúpula de Leonardo amb una maleta de préstec amb 6 Jocs de cúpules de sobretaula que permet treballar amb el conjunt d’alumnes d’una classe
  • Recursos audiovisuals: 2 càmeres Canon 2000D i 2 trípodes hidràulics

Previous Next

COL·LABORACIÓ EN EL PROJECTE "LLIGAMS" DE CÒDOL EDUCACIÓ I L'ESCOLA PRAT DE LA RIBA

El proper divendres 14 de maig a les 17h al Museu de Reus de la plaça Llibertat s’inaugurarà l’exposició que culmina el projecte de Còdol Educació “Lligams” que s’ha dut a terme durant aquest curs 20/21 conjuntament amb els infants i docents de l’Escola Prat de la Riba, una de les 30 escoles del país que formen part del programa Educació360.

Un projecte que compta amb el suport de la Fundació Reddis i Indústries Teixidó, entre d'altres institucions.

Previous Next

LLIURAMENT DELS PREMIS DE RECERCA DE BAT I DELS PREMIS DE PROJECTE D'FP 2019-2020

Ahir al vespre vam lliurar els Premis de Recerca de Batxillerat, que enguany arriben a la desena edició, i els Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional (sisena edició) que han realitzat els alumnes dels instituts de la nostra comarca. Aquests premis s’organitzen amb l’objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari post obligatori i de donar un impuls a la Formació Professional.

Per al curs 2019-2020, la Fundació ha concedit un total de 8 Premis per un import global de 7.000€: 6 Premis de Recerca als alumnes de Batxillerat, per un import de 5.000€, i 2 Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional, per un import de 2.000€.

PREMIS ALS TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT

Àmbit Científic – Tecnològic

• 1r. Premi (1.200€): Les alternatives biodegradables al plàstic. Per Alessia Sánchez Talentino, de l’INS Antoni Ballester de Mont-roig-del Camp.
  • 2on. Premi (800€): La recuperació nerviosa i jo. Per Laura Grau López de l’ INS Lluís Domènech i Montaner de Reus.
  • 3er. Premi (500€): Animals marins víctimes dels plàstics. Per Maria Valencia Marcos, de l'INS Cambrils
  • 3er. Premi - Accèssit (500€): Listerosi Alimentària. Per Maria Cabré Anguera, de l'INS Cambrils

Àmbit d’Humanitats, Ciències Socials i Art

• 1r. Premi (1.200€): El centre comercial "La Fira": Cap a un nou model de comerç a Reus. Per Joan Capdevila Puig, de l'INS Baix Camp de Reus.
  • 2on. Premi (800€): Ballant amb el silenci. Com influeix el ball esportiu a les persones sordes. Per Pau Gómez Edo, de l'INS Baix Camp de Reus.

PREMIS ALS TREBALLS DE PROJECTE DE FORMACIÓ PROFESSIONAL

• 1r. Premi (1.200€): Pla d'activitats de l'hort de l'Escola Doctor Alberich i Casas. Per Montsant López March, de l'INS Horticultura i Jardineria de Reus.
  • 2on. Premi (800€): Educació ambiental a la Vall del Riu Francolí. Per Ricard Domènech González, de l'INS Horticultura i Jardineria de Reus.

SUBVENCIÓ A CÒDOL EDUCACIÓ

La Fundació continua implicant-se també en l'àmbit educatiu i ha atorgat una subvenció a Còdol Educació que anirà destinada al projecte Territori viu per a tothom. Un projecte adreçat als centres de màxima complexitat, amb l’objectiu de fer accessible el patrimoni cultural a tots els nens i nenes dels centres amb unes condicions preferents, de manera que puguin realitzar les activitats d’una forma pràcticament gratuïta.

Previous Next

AJUT A L'ESCOLA ELS GANXETS PER AL PROJECTE "CHROMIFIQUEM ELS GANXETS"

La Fundació Privada Reddisha atorgat una ajuda econòmica a l'escola Els Ganxets de Reus perquè aquesta pugui comprar 26 chromebooks o així posar en marxa el projecte "Chromifiquem els Ganxets". Aquest projecte forma part d'un dels objectius que s'ha marcat el centre per aquest curs que és el d'alfabetitzar i introduir els infants en l'ús de les tecnologies de l'Aprenentatge del Coneixement (TAC) i en el treball amb les diferents App's educatives i eines del núvol.

També vol dotar al centre de dispositius per donar resposta a les famílies mes vulnerables i minimitzar, així, l'impacte de la bretxa digital en cas de confinament.

Previous Next

Lliurament de les beques d'Erasmus a la Facultat d'Economia i Empresa de la URV 2018/2019

La Fundació va lliurar, el passat dimarts 12 de novembre, les beques d'Erasmus als estudiants de la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili. En total, la Fundació Reddis ha repartit 10.500€ entre 16 estudiants que han realitzat una estada a l'estranger durant el curs 2018-2019.

Col·laboració amb l'Escola Rosa Sensat

Els alumnes de l'escola Rosa Sensat de Reus, des de p3 fins a 6è de primària, han començat a introduir-se en el món de la robòtica gràcies a l'ajuda de la Fundació.
La Robòtica Educativa dóna suport als nens i nenes a aplicar els seus coneixements i capacitats en les matemàtiques, la lògica, programació, disseny, planificació i també d'altres habilitats com el treball en equip, treball sobre projectes i resolució de problemes.

No et perdis les darreres novetats

Subscriu-te a la llista de correu de la Fundació i rep informació puntual sobre les nostres activitats.