Premis de Secundària

Oberta la convocatòria dels Premis de Secundària Postobligatòria 2018-2019.

Data límit de presentació: 20 de juliol

Projectes

Previous Next

Col·laboració amb el Centre d’Art Cal Massó en les càpsules de creació artística

La Fundació Reddis col·labora amb el Centre d’Art Cal Massó en el projecte de les càpsules de creació artística. Uns tallers creatius entre artistes i grups de joves durant les quals es dóna l’oportunitat de participar en un procés creatiu en un àmbit artístic determinat (música, dansa, teatre...), i que cerquen estimular la creativitat, la innovació i el coneixement en el dia a dia dels joves.

L’objectiu és obrir les càpsules a tot tipus de col·lectius, per tal que joves que normalment no tenen accés a la cultura tinguin l’oportunitat de conèixer, participar i fer immersió en els processos de creació artística, d’aquesta manera, sent-ne els protagonistes, els farem partícips de l’art i la cultura.

Previous Next

Col·laboració amb la Banda Simfònica de Reus per a un projecte de formació

La Fundació Reddis ha atorgat una subvenció a la Banda Simfònica de Reus perquè aquesta pugui posar en marxa un projecte de formació per al director i als músics que pertanyen a la banda. El projecte consisteix en la contractació del director Frank de Vuyst, que realitzarà diverses estades a Reus durant aquest curs per tal de formar i ampliar els coneixements musicals als components de la Banda Simònica i així complementar els estudis musicals formatius de tots els seus integrants.