Premis de Secundària

Oberta la convocatòria dels Premis de Secundària Postobligatòria 2018-2019.

Data límit de presentació: 20 de juliol

Previous Next

Col·laboració amb l’Escola Maspujols en la compra de portàtils

La Fundació Privada Reddis ha col·laborat amb l’Escola de Maspujols en l’adquisició de 10 ordinadors portàtils per tal de poder tenir els mitjans tecnològics necessaris per avançar en tots els aprenentatges. Gràcies a aquesta compra, els nens i nenes de primària del centre aprenen nous conceptes i poden assolir les competències bàsiques. Avui en dia les noves tecnologies tenen un pes molt important en l’aprenentatge dels infants.

Premis de Secundària Postobligatòria 2018-2019

Ja tenim oberta la convocatòria dels Premis de Secundària Postobligatòria 2018-2019. Aquí trobareu les bases dels Premis de Recerca de Batxillerat i dels Premis als treballs de Projecte de Formació Professional.

Previous Next

Acord de col·laboració amb l’Obra Social “la Caixa”

La Fundació Reddis i l’Obra Social “la Caixa” renoven, un any més, un acord de col·laboració amb l’objectiu d’afavorir el desenvolupament de diversos projectes socials de suport a persones en risc d’exclusió social que duen a terme diverses entitats de Reus i la comarca. Enguany, les entitats beneficiades d’aquest acord han estat: Club Esportiu Costa Daurada, Centre d’Ajuda al Pres i el Necessitat, Casa de Misericòrdia, l’Hospital de Dia Mas Sabater de la Fundació Esclerosi Múltiple, Pàdel amb tu, Down Tarragona, Associació d’Alzheimer de Reus i Baix Camp i el Club Tennis Taula Ganxets de Reus.

L’acord amb l’Obra Social “la Caixa” es va iniciar ara farà 5 anys. Durant aquest temps ambdues institucions han estat treballant intensament per tal de consolidar aquesta col·laboració, any rere any, fet que ha permès ajudar a un gran nombre d’entitats del territori.

Previous Next

Col·laboració amb l'Hospital de Dia Mas Sabater de la Fundació Esclerosi Múltiple

La Fundació Reddis i l’Obra Social “la Caixa” han col·laborat amb l'Hospital de Dia Mas Sabater de la Fundació Esclerosi perquè aquesta entitat pugui instal·lar unes portes corredisses que eliminin les barreres arquitectòniques i que assegurin l’accés de manera independent de les persones que presenten limitacions en la mobilitat. A més, enguany, la Fundació també va assistir a la Festa del Dia Mundial de l'Esclerosi Múltiple que organitza cada any l'Hospital de Dia Mas Sabater.

Conferència de Carme Oriol dins del cicle Educar Avui

El proper dijous 23 de maig a les 19.30h posarem punt i final a la 6a. edició del cicle de conferències pedagògiques Educar Avui amb la catedràtica del Departament de Filologia Catalana de la Universitat Rovira i Virgili - URV, Carme Oriol, que ens parlarà sobre el valor educatiu de les rondalles.

Sopar solidari del Club tennis taula Ganxets de Reus

Un any més, la responsable de la comissió social de la Fundació, Carme Buixeda, i la patrona Carme Ferrer Marin, també de la comissió social, han assistit al Sopar Solidari del Club tennis taula Ganxets de Reus que organitza l’entitat per tal de recaptar fons per facilitar la pràctica del tennis taula a nens i nenes amb dificultats. Molt contents per aquest reconeixement atorgat a la Fundació Privada Reddis i encantats d’assistir en aquesta gala tan bonica!

Assistència al XIX Sopar social Cambrils amb Mas Sabater de la Fundació Esclerosi Múltiple

El passat divendres 12 d’abril les nostres patrones Carme Buixeda i Carme Ferrer, de l’àrea social de la Fundació, van assistir al XIX sopar social que organitza el centre neurorehabilitador Mas Sabater de la Fundació Esclerosi Múltiple.

Presentació de l’Opuscle dels Armats de la Sang 2019

El passat divendres 5 d’abril, el president de la Fundació Privada Reddis, Miquel Benabarre va presentar una nova edició de l’Opuscle dels Armats de la Sang 2019. L’acte va tenir lloc després de la tradicional Baixada de Llances al Temple de la Reial Congregació de la Puríssima Sang de Reus.

Previous Next

Acte de lliurament dels premis dels campaments d’emprenedoria de l’Institut Baix Camp

El passat 3 d’abril vam ser presents a les VI Jornades d’Emprenedoria de l’INS Baix Camp. El nostre patró, Valero Camps, va lliurar els premis dels Campaments d’Emprenedoria als diversos alumnes.

Conferència “Redibuixant en Peret Ganxet”

El passat 21 de març vam acollir una nova conferència sobre Peret Ganxet, en el marc de l’Any Peret Ganxet. Sota el títol “Redibuixant en Peret Ganxet”, l’il·lustrador Marc Díez ens va explicar com va redibuixar el personatge i d’on va sorgir la inspiració per l’estil i els personatges de cada conte.