SUBVENCIÓ A L'HOSPITAL DE DIA MAS SABATER

Juntament amb l'Obra Social la Caixa hem concedit una ajuda a l'Hospital de dia Mas Sabater de la Fundació Esclerosi Múltiple que ha servit per a instal·lar una porta corredissa automàtica a la sala de fisioteràpia que elimina les barreres arquitectòniques i que assegura l'accés de manera independent de les persones que presenten limitacions en la mobilitat.

AJUDA AL CLUB ESPORTIU COSTA DAURADA

El Club Esportiu Costa Daurada no s'atura i durant el confinament continua realitzant activitats d’entrenament i d’assistència emocional en el període d’emergència pel Covid'19.

Juntament amb l'Obra Social "la Caixa" els hem concedit una subvenció que anirà destinada a l'adquisició de material bàsic per al manteniment de les cadires de rodes emprades en l’activitat esportiva que duen a terme (bàsquet adaptat en cadira de rodes)..

AJUDA A L'ASSOCIACIÓ SALUT MENTAL DR. TOSQUELLES

La Fundació Reddis i l'Obra Social la Caixa han decidit atorgar una ajuda a l'Associació Salut Mental Dr. Tosquelles per a la realització d’un programa d’acompanyament terapèutic individualitzat i de suport a l’autonomia a la pròpia llar, per a persones amb problemes de salut mental tenint en compte les noves necessitats ocasionades pel COVID'19.

Es tracta d'un Programa d’acompanyament terapèutic, individualitzat i integral que pretén afavorir la continuïtat de l’atenció a les persones amb problemes de salut mental i el desenvolupament de l’autonomia personal. Està dirigit a persones amb problemes de salut mental que presenten de forma consistent dificultats en tasques bàsiques de la vida diària, al seguiment dels tractaments, a la continuïtat de l’atenció socio-sanitària, a l’accés de dispositius i recursos per la integració social, a la participació de les activitats a la comunitat, o amb greu risc de tenir aquestes dificultats a curt, mig o llarg termini.

AJUDA A L'ASSOCIACIÓ SUPERA'T AMB MOTIU DEL COVID'19

La Fundació Reddis i l'Obra Social la Caixa han concedit una ajuda a l'Associació Supera't, per tal que aquesta pugui donar un servei específic i extraordinari amb un programa terapèutic adaptat a les necessitats sorgides del COVID'19. Degut a la situació que estem vivint, la tasca de l'entitat s'ha vist modificada però malgrat totes les dificultats segueixen treballant connectats en xarxa i digitalment, oferint assessorament a totes aquelles famílies i persones que viuen i conviuen amb condició autista que així ho necessitin.

AJUDA A LA CASA DE MISERICÒRDIA AMB MOTIU DEL COVID'19

La Fundació Reddis i l'Obra Social la Caixa han decidit atorgar una ajuda a La Casa de Misericòrdia amb motiu del COVID'19 per tal de fer una desinfecció extra i així millorar la neteja de les habitacions i la higiene dels residents.

Actualment La Casa de Misericòrdia acull un total de 24 persones adultes (18 a 65 anys) que es troben en risc d'exclusió social (discapacitats psíquics, persones sense recursos econòmics, sense habitatge, amb manca d'hàbits...).

PREMI BECA D'ART CONTEMPORANI FUNDACIÓ PRIVADA REDDIS

La Fundació ha creat, de forma biennal, el Premi Beca d'Art Contemporani Fundació Privada Reddis, amb l'objectiu d'impulsar la creació artística, difondre les arts visuals entre el públic i donar suport a la producció d'un projecte artístic que reflexioni sobre l'Espai Urbà relacionant art i entorn urbà.

És obert a qualsevol disciplina artística, per la qual cosa no se n'estableixen modalitats ni formats, encara que es consideraran prioritàries les propostes sobre arts visuals contemporànies i el tractament multidisciplinari del projecte.

Aquí hi trobareu les bases, la butlleta d'inscripció i els plànols de les sales del Centre de Lectura i la Galeria Antoni Pinyol.

AJUDA EXTRAORDINÀRIA A CÀRITAS REUS AMB MOTIU DEL COVID'19

Amb motiu de l’estat d’alarma declarat pel govern espanyol per l’emergència sanitària pel COVID-19, l’activitat del menjador de Càritas de Reus s’ha triplicat i, atenent les recomanacions sanitàries, els àpats no se serveixen presencialment, sinó que es reparteixen a domicili en carmanyoles diàriament i també els caps de setmana i festius, a diferència d'abans que el menjador social només obria de dilluns a divendres. Aquest desplegament de recursos ha comportat un augment considerable de les despeses com ara la compra d’aliments frescos (pa), compra d’envasos buits de plàstic (carmanyoles), benzina per al furgó del menjador social… I és per aquest motiu que la Fundació Reddis i Indústries Teixidó S.A han volgut realitzar una ajuda extraordinària per ajudar a paliar aquesta situació.

MEMÒRIA D'ACTIVITATS 2019

Aquí podeu consultar la memòria d'activitats de l'any 2019 amb tots els projectes i entitats que hem pogut ajudar: prop de 100.000€ destinats a gairebé 40 projectes i entitats.

Per al 2020 continuarem treballant, més que mai, desenvolupant i ajudant a materialitzar projectes i també esant al costat de les entitats del nostre territori, per ajudar als altres i crear un futur millor i més just.

AJUDA EXTRAORDINÀRIA AL BANC DELS ALIMENTS AMB MOTIU DEL CORONAVIRUS

La situació provocada pel COVID19 ha fet que moltes persones i institucions socials anessin al Banc dels Aliments per demanar productes d'alimentació bàsica. Gràcies a l'acord de col·laboració entre la Fundació Privada Reddis i Indústries Teixidó SA, s'ha fet arribar una ajuda extraordinària a aquesta entitat que servirà per a comprar i transportar aliments de primera necessitat com ara llet, oli i llegums i així poder cobrir aquesta gran demanda.

VISITA DEL PATRONAT DE LA FUNDACIÓ REDDIS A LA FUNDACIÓ ROSA MARIA VIVAR

El passat 2 de març, la presidenta de la Fundació Privada Reddis, Carme Buixeda, i alguns membres del patronat van visitar el nou Centre terapèutic d'estimulació cognitiva per a l'Alzheimer i la Unitat de la memòria. Moltes gràcies a la presidenta de la Fundació Rosa Maria Vivar, Margarita Oliva, i a la seva gerent, Anna Martorell, per tenir l'amabilitat de convidar-nos a conèixer el nou centre. Podeu comptar amb el suport de la nostra Fundació per a tot allò que necessiteu!

No et perdis les darreres novetats

Subscriu-te a la llista de correu de la Fundació i rep informació puntual sobre les nostres activitats.