Projectes

Previous Next

Subvenció al Taller Baix Camp per a posar en marxa un projecte conjunt d’esport i fisioteràpia

La Fundació ha atorgat una subvenció al Taller Baix Camp perquè aquest remodeli el seu actual gimnàs i el doti d’un equipament adaptat a les necessitats dels seus usuaris i així, poder millorar la seva qualitat de vida.

Amb aquesta aportació econòmica, el Taller ha posat diverses màquines cardiovasculars i material de psicomotricitat per a poder realitzar sessions grupals d’exercicis cardiovasculars amb màquines (bicicletes estàtiques i el·líptiques). Un servei del que en gaudiran al voltant de 180 usuaris del Centre Ocupacional.

Previous Next

Col·laboració amb la Casa de Misericòrdia per a la renovació de la maquinària de bugaderia

La Fundació Reddis i l’Obra Social “la Caixa” han col·laborat amb la Casa de Misericòrdia perquè aquesta pugui atendre les seves necessitats de bugaderia comprant una rentadora i assecadora industrials, ja que les que tenia instal·lades tenien més de 20 anys i no funcionaven adequadament. La Casa dona acollida a 24 persones en règim residencial, amb necessitat d’atenció física i psíquica, que disposen de pocs o nuls recursos materials i que es troben en risc d’exclusió social