Projectes

Col·laboració amb els Amics de la Gent Gran

La Fundació ha col·laborat amb l'associació Amics de la Gent Gran en els actes de celebració dels 5 anys de l'entitat a Reus per tal de reconèixer a totes les persones, grans i voluntàries, que han col·laborat amb la tasca social d'Amics de la Gent Gran a Reus.

Per tal de celebrar el 5è aniversari i per tal de mitigar els efectes de la soledat no desitjada durant aquestes dates tant assenyalades, des de l’entitat s’han dut a terme una sèrie d’actuacions i preparatius que s’han començat a desenvolupar dies abans del tradicional dinar de Nadal, entre elles: cercar persones voluntàries de reforç, preparar i entregar els obsequis de Nadal, posar en funcionament la campanya de sensibilització i organitzar i gestionar el dinar de Nadal. A banda de la preparació del tradicional dinar de Nadal, el mateix dia del dinar nadalenc es va realitzar una visita cultural a la pròpia ciutat i a l’edifici modernista Casa Navàs; proposta que va ser molt ben acollida per grup de persones voluntàries i les pròpies persones grans acompanyades.

Gràcies a la col·laboració de la Fundació Privada Reddis, Amics de la Gent Gran va poder fer entrega d‘un obsequi a les persones grans de l’entitat per celebrar els 5 anys de voluntariat a la ciutat de Reus. Durant les setmanes prèvies al dinar de Nadal, les persones voluntàries es van dirigir a la casa o residència de la persona gran per fer entrega de l’obsequi. Durant el lliurament de l’obsequi, a casa de la persona gran, ambdues persones van gaudir d’una estona de caliu i companyia.

Actualment, l’entitat acompanya amb més de 1.600 persones grans, de 86 anys de mitjana d’edat, d’arreu de les 4 províncies catalanes, i totes elles són convidades a participar dels grans dinars de Nadal que per lloc de residència li sigui més proper a la seva població.

Col·laboració amb el Centre de Normalització Lingüística de Reus

La subvenció de la Fundació Privada Reddis ha servit per finançar un dels cursos de català per a persones nouvingudes, entre altres refugiats del Centre d’Acollida de Reus i adolescents estrangers sense referents majors de 16 anys, que volen integrar-se i començar la seva formació en català.

Previous Next

Col·laboració amb l'Hospital de Dia Mas Sabater de la Fundació Esclerosi Múltiple

La Fundació Reddis i l’Obra Social “la Caixa” han col·laborat amb l'Hospital de Dia Mas Sabater de la Fundació Esclerosi perquè aquesta entitat pugui instal·lar unes portes corredisses que eliminin les barreres arquitectòniques i que assegurin l’accés de manera independent de les persones que presenten limitacions en la mobilitat. A més, enguany, la Fundació també va assistir a la Festa del Dia Mundial de l'Esclerosi Múltiple que organitza cada any l'Hospital de Dia Mas Sabater.

Previous Next

Subvenció al Taller Baix Camp per a posar en marxa un projecte conjunt d’esport i fisioteràpia

La Fundació ha atorgat una subvenció al Taller Baix Camp perquè aquest remodeli el seu actual gimnàs i el doti d’un equipament adaptat a les necessitats dels seus usuaris i així, poder millorar la seva qualitat de vida.

Amb aquesta aportació econòmica, el Taller ha posat diverses màquines cardiovasculars i material de psicomotricitat per a poder realitzar sessions grupals d’exercicis cardiovasculars amb màquines (bicicletes estàtiques i el·líptiques). Un servei del que en gaudiran al voltant de 180 usuaris del Centre Ocupacional.

Previous Next

Col·laboració amb la Casa de Misericòrdia per a la renovació de la maquinària de bugaderia

La Fundació Reddis i l’Obra Social “la Caixa” han col·laborat amb la Casa de Misericòrdia perquè aquesta pugui atendre les seves necessitats de bugaderia comprant una rentadora i assecadora industrials, ja que les que tenia instal·lades tenien més de 20 anys i no funcionaven adequadament. La Casa dona acollida a 24 persones en règim residencial, amb necessitat d’atenció física i psíquica, que disposen de pocs o nuls recursos materials i que es troben en risc d’exclusió social

No et perdis les darreres novetats

Subscriu-te a la llista de correu de la Fundació i rep informació puntual sobre les nostres activitats.