Projectes

Previous Next

LLIURAMENT DELS PREMIS DE RECERCA DE BAT I DELS PREMIS DE PROJECTE D'FP 2019-2020

Ahir al vespre vam lliurar els Premis de Recerca de Batxillerat, que enguany arriben a la desena edició, i els Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional (sisena edició) que han realitzat els alumnes dels instituts de la nostra comarca. Aquests premis s’organitzen amb l’objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari post obligatori i de donar un impuls a la Formació Professional.

Per al curs 2019-2020, la Fundació ha concedit un total de 8 Premis per un import global de 7.000€: 6 Premis de Recerca als alumnes de Batxillerat, per un import de 5.000€, i 2 Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional, per un import de 2.000€.

PREMIS ALS TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT

Àmbit Científic – Tecnològic

• 1r. Premi (1.200€): Les alternatives biodegradables al plàstic. Per Alessia Sánchez Talentino, de l’INS Antoni Ballester de Mont-roig-del Camp.
  • 2on. Premi (800€): La recuperació nerviosa i jo. Per Laura Grau López de l’ INS Lluís Domènech i Montaner de Reus.
  • 3er. Premi (500€): Animals marins víctimes dels plàstics. Per Maria Valencia Marcos, de l'INS Cambrils
  • 3er. Premi - Accèssit (500€): Listerosi Alimentària. Per Maria Cabré Anguera, de l'INS Cambrils

Àmbit d’Humanitats, Ciències Socials i Art

• 1r. Premi (1.200€): El centre comercial "La Fira": Cap a un nou model de comerç a Reus. Per Joan Capdevila Puig, de l'INS Baix Camp de Reus.
  • 2on. Premi (800€): Ballant amb el silenci. Com influeix el ball esportiu a les persones sordes. Per Pau Gómez Edo, de l'INS Baix Camp de Reus.

PREMIS ALS TREBALLS DE PROJECTE DE FORMACIÓ PROFESSIONAL

• 1r. Premi (1.200€): Pla d'activitats de l'hort de l'Escola Doctor Alberich i Casas. Per Montsant López March, de l'INS Horticultura i Jardineria de Reus.
  • 2on. Premi (800€): Educació ambiental a la Vall del Riu Francolí. Per Ricard Domènech González, de l'INS Horticultura i Jardineria de Reus.
Previous Next

Lliurament de les beques d'Erasmus a la Facultat d'Economia i Empresa de la URV 2018/2019

La Fundació va lliurar, el passat dimarts 12 de novembre, les beques d'Erasmus als estudiants de la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili. En total, la Fundació Reddis ha repartit 10.500€ entre 16 estudiants que han realitzat una estada a l'estranger durant el curs 2018-2019.

Previous Next

Lliurament dels premis de recerca de Batxillerat i dels premis de projecte de Formació Professional

Ahir al vespre vam lliurar els Premis de Recerca de Batxillerat, que enguany arriben a la vuitena edició, i els Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional (quarta edició) que han realitzat els alumnes dels instituts de la nostra comarca. Aquests premis s’organitzen amb l’objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari post obligatori i de donar un impuls a la Formació Professional.

Previous Next

Lliurament de les beques d'Erasmus a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la URV

Aquest vespre hem lliurat les beques d’erasmus a 15 estudiants de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat Rovira i Virgili que han realitzat una estada a l’estranger durant el curs 2017-2018. En total, la Fundació Privada Reddis ha fet una aportació de 10.500€ a aquests alumnes, dels quals 6 han realitzat una estada d’1 any i els altres 9 d’1 quadrimestre. L’acte ha estat presidit pel president de la Fundació Privada Reddis, Miquel Benabarre, el degà de la FCEE, Antonio Terceño, la regidora d’ensenyament i política lingüística de l’Ajuntament de Reus, Maria Dolors Sardà, el responsable de Relacions Institucionals de la FCEE de la URV, Albert Fonts, i l’ex consellera d’ensenyament, Meritxell Ruiz, que va rebre una beca de la Fundació ara fa 20 anys per anar a fer una estada d’erasmus a Escòcia.

Fotos: Xavi Jurio

No et perdis les darreres novetats

Subscriu-te a la llista de correu de la Fundació i rep informació puntual sobre les nostres activitats.