Projectes

Col·laboració amb el Centre d’Art Cal Massó en les càpsules de creació artística

La Fundació Reddis col·labora amb el Centre d’Art Cal Massó en el projecte de les càpsules de creació artística. Uns tallers creatius entre artistes i grups de joves durant les quals es dóna l’oportunitat de participar en un procés creatiu en un àmbit artístic determinat (música, dansa, teatre...), i que cerquen estimular la creativitat, la innovació i el coneixement en el dia a dia dels joves.

L’objectiu és obrir les càpsules a tot tipus de col·lectius, per tal que joves que normalment no tenen accés a la cultura tinguin l’oportunitat de conèixer, participar i fer immersió en els processos de creació artística, d’aquesta manera, sent-ne els protagonistes, els farem partícips de l’art i la cultura.

Col·laboració amb la Banda Simfònica de Reus per a un projecte de formació

La Fundació Reddis ha atorgat una subvenció a la Banda Simfònica de Reus perquè aquesta pugui posar en marxa un projecte de formació per al director i als músics que pertanyen a la banda. El projecte consisteix en la contractació del director Frank de Vuyst, que realitzarà diverses estades a Reus durant aquest curs per tal de formar i ampliar els coneixements musicals als components de la Banda Simònica i així complementar els estudis musicals formatius de tots els seus integrants.

Previous Next

Subvenció al Taller Baix Camp per a posar en marxa un projecte conjunt d’esport i fisioteràpia

La Fundació ha atorgat una subvenció al Taller Baix Camp perquè aquest remodeli el seu actual gimnàs i el doti d’un equipament adaptat a les necessitats dels seus usuaris i així, poder millorar la seva qualitat de vida.

Amb aquesta aportació econòmica, el Taller ha posat diverses màquines cardiovasculars i material de psicomotricitat per a poder realitzar sessions grupals d’exercicis cardiovasculars amb màquines (bicicletes estàtiques i el·líptiques). Un servei del que en gaudiran al voltant de 180 usuaris del Centre Ocupacional.

Previous Next

Lliurament dels premis de recerca de Batxillerat i dels premis de projecte de Formació Professional

Ahir al vespre vam lliurar els Premis de Recerca de Batxillerat, que enguany arriben a la vuitena edició, i els Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional (quarta edició) que han realitzat els alumnes dels instituts de la nostra comarca. Aquests premis s’organitzen amb l’objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari post obligatori i de donar un impuls a la Formació Professional.

Conferència de Francesc Imbernón dins el cicle Educar Avui

El catedràtic de Didàctica i Organització Educativa de la Universitat de Barcelona, Francesc Imbernón, pronunciarà la tercera conferència del cicle Educar Avui, el proper dijous 7 de març a les 19.30h a la sala d’actes de la Fundació.

La conferència, que tractarà sobre la formació permanent del professorat, és gratuïta i oberta a tot el públic en general.

Conferència sobre neurociència amb David Bueno

El genetista i divulgador sobre neurociència, David Bueno, pronunciarà una nova conferència dins del cicle EDUCAR AVUI, el proper dimarts 24 d'abril a les 19.30 hores. La conferència porta per títol "La sorpresa d'aprendre, a prendre amb la sorpresa: una visió des de la neurociència."

Conferència de Màrius Serra a la 5a. edició del cicle EDUCAR AVUI

El periodista i escriptor Màrius Serra inaugurarà, avui dijous 1 de març a les 19.30 hores, una nova edició del cicle de conferències pedagògiques EDUCAR AVUI, que arriba a la seva cinquena edició. La conferència porta per títol "Paraules per a aules".

Previous Next

Col·laboració amb la Casa de Misericòrdia per a la renovació de la maquinària de bugaderia

La Fundació Reddis i l’Obra Social “la Caixa” han col·laborat amb la Casa de Misericòrdia perquè aquesta pugui atendre les seves necessitats de bugaderia comprant una rentadora i assecadora industrials, ja que les que tenia instal·lades tenien més de 20 anys i no funcionaven adequadament. La Casa dona acollida a 24 persones en règim residencial, amb necessitat d’atenció física i psíquica, que disposen de pocs o nuls recursos materials i que es troben en risc d’exclusió social