Projectes

Col·laboració amb l'Escola Rosa Sensat

Els alumnes de l'escola Rosa Sensat de Reus, des de p3 fins a 6è de primària, han començat a introduir-se en el món de la robòtica gràcies a l'ajuda de la Fundació.
La Robòtica Educativa dóna suport als nens i nenes a aplicar els seus coneixements i capacitats en les matemàtiques, la lògica, programació, disseny, planificació i també d'altres habilitats com el treball en equip, treball sobre projectes i resolució de problemes.

Col·laboració amb el Centre de Normalització Lingüística de Reus

La subvenció de la Fundació Privada Reddis ha servit per finançar un dels cursos de català per a persones nouvingudes, entre altres refugiats del Centre d’Acollida de Reus i adolescents estrangers sense referents majors de 16 anys, que volen integrar-se i començar la seva formació en català.

Previous Next

Col·laboració amb l’Escola Maspujols en la compra de portàtils

La Fundació Privada Reddis ha col·laborat amb l’Escola de Maspujols en l’adquisició de 10 ordinadors portàtils per tal de poder tenir els mitjans tecnològics necessaris per avançar en tots els aprenentatges. Gràcies a aquesta compra, els nens i nenes de primària del centre aprenen nous conceptes i poden assolir les competències bàsiques. Avui en dia les noves tecnologies tenen un pes molt important en l’aprenentatge dels infants.

Col·laboració en la 19a. Festa - Torneig Joan Petit Nens amb Càncer

La Fundació Privada Reddis va col·laborar en aquest esdeveniment solidari, que va tenir lloc el passat dissabte 1 de juny al Reus Deportiu, per a recaptar fons per la recerca en càncer infantil. El nostre president, Miquel Benabarre, va ser present a la cloenda del torneig. Però uns dies abans, vam acollir l’última reunió dels voluntaris dels col·legis Sant Josep, Maria Rosa Molas i La Salle per rebre les instruccions finals abans del gran dia.

De cara al mes de setembre, la Fundació farà entrega de les auques amb la història del petit Joan a tots els alumnes d’infantil i primària de les escoles de Reus perquè aquests coneguin més la Fundació Amics Joan Petit Nens amb Càncer i la història del petit Joan.

Previous Next

Col·laboració amb l'Hospital de Dia Mas Sabater de la Fundació Esclerosi Múltiple

La Fundació Reddis i l’Obra Social “la Caixa” han col·laborat amb l'Hospital de Dia Mas Sabater de la Fundació Esclerosi perquè aquesta entitat pugui instal·lar unes portes corredisses que eliminin les barreres arquitectòniques i que assegurin l’accés de manera independent de les persones que presenten limitacions en la mobilitat. A més, enguany, la Fundació també va assistir a la Festa del Dia Mundial de l'Esclerosi Múltiple que organitza cada any l'Hospital de Dia Mas Sabater.

Previous Next

Col·laboració amb el Centre d’Art Cal Massó en les càpsules de creació artística

La Fundació Reddis col·labora amb el Centre d’Art Cal Massó en el projecte de les càpsules de creació artística. Uns tallers creatius entre artistes i grups de joves durant les quals es dóna l’oportunitat de participar en un procés creatiu en un àmbit artístic determinat (música, dansa, teatre...), i que cerquen estimular la creativitat, la innovació i el coneixement en el dia a dia dels joves.

L’objectiu és obrir les càpsules a tot tipus de col·lectius, per tal que joves que normalment no tenen accés a la cultura tinguin l’oportunitat de conèixer, participar i fer immersió en els processos de creació artística, d’aquesta manera, sent-ne els protagonistes, els farem partícips de l’art i la cultura.

Col·laboració amb la Banda Simfònica de Reus per a un projecte de formació

La Fundació Reddis ha atorgat una subvenció a la Banda Simfònica de Reus perquè aquesta pugui posar en marxa un projecte de formació per al director i als músics que pertanyen a la banda. El projecte consisteix en la contractació del director Frank de Vuyst, que realitzarà diverses estades a Reus durant aquest curs per tal de formar i ampliar els coneixements musicals als components de la Banda Simònica i així complementar els estudis musicals formatius de tots els seus integrants.

Previous Next

Subvenció al Taller Baix Camp per a posar en marxa un projecte conjunt d’esport i fisioteràpia

La Fundació ha atorgat una subvenció al Taller Baix Camp perquè aquest remodeli el seu actual gimnàs i el doti d’un equipament adaptat a les necessitats dels seus usuaris i així, poder millorar la seva qualitat de vida.

Amb aquesta aportació econòmica, el Taller ha posat diverses màquines cardiovasculars i material de psicomotricitat per a poder realitzar sessions grupals d’exercicis cardiovasculars amb màquines (bicicletes estàtiques i el·líptiques). Un servei del que en gaudiran al voltant de 180 usuaris del Centre Ocupacional.

Previous Next

Lliurament dels premis de recerca de Batxillerat i dels premis de projecte de Formació Professional

Ahir al vespre vam lliurar els Premis de Recerca de Batxillerat, que enguany arriben a la vuitena edició, i els Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional (quarta edició) que han realitzat els alumnes dels instituts de la nostra comarca. Aquests premis s’organitzen amb l’objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari post obligatori i de donar un impuls a la Formació Professional.

Conferència de Francesc Imbernón dins el cicle Educar Avui

El catedràtic de Didàctica i Organització Educativa de la Universitat de Barcelona, Francesc Imbernón, pronunciarà la tercera conferència del cicle Educar Avui, el proper dijous 7 de març a les 19.30h a la sala d’actes de la Fundació.

La conferència, que tractarà sobre la formació permanent del professorat, és gratuïta i oberta a tot el públic en general.

No et perdis les darreres novetats

Subscriu-te a la llista de correu de la Fundació i rep informació puntual sobre les nostres activitats.