Convocatòria dels Premis a l'alumnat d'Educació Secundària Postobligatòria de la comarca del Baix Camp

La Fundació Privada Reddis convoca la dotzena edició dels premis als treballs de recerca de batxillerat i la vuitena dels premis als treballs de projecte de formació professional, amb l'objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l'ensenyament secundari postobligatori, i d'acord amb les següents bases.

Per al curs 2020-2021 la Fundació ha concedit un total de 8 Premis per un import global de 7.300€: 5 Premis de Treballs de Recerca als alumnes de Batxillerat, per un import de 4.500€, i 3 Premis als millors Treballs de Projecte de Formació Professional, per un import de 2.800€.

DESCARREGAR BASES REGULADORES