Ensemble O Vós Omnes, el darrer concert del Cicle de Primavera de l'Associació de Concerts de Reus rep el suport de la Fundació Privada Reddis.

Aquest divendres, l’Associació de Concerts de Reus, dins del Cicle de Primavera presenta el darrer concert de la temprada: El Ensemble O Vós Omnes, dirigida per Xavier Pastrana on interpretaran l'obra Missa a sis veus, del compositor reusenc, Joan Magrané.

El concert, que compta amb la col·laboració de la Fundació Privada Reddis, tindrà lloc el pròxim 31 de maig a les 20:30 a la Prioral de Sant Pere de Reus.

Ensemble O Vós Omnes va ser fundat en 2011 pel director i compositor Xavier Pastrana. Amb una llarga experiència en la música coral i de formació transversal en el camp de la música clàssica, Xavier Pastrana ha aconseguit en poc temps situar a l'Ensemble com un dels grups vocals de música antiga de major projecció de Catalunya. De la passió per la música antiga neix la voluntat de connectar el seu repertori amb el món actual, convertint cada concert en una experiència única, pròxima i commovedora per a tots.

Joan Magrané Figuera (Reus, 1988) Va rebre les primeres lliçons de composició de Ramon Humet. Posteriorment, va estudiar a l'Escola Superior de Música de Catalunya (Barcelona) amb Agustín Charles, a la Kunst Universit.t (Graz) amb Beat Furrer i al Conservatoire National Supérieur de Musique et de Danse (París) amb Stefano Gervasoni. Ha estat lauréat de la Villa Medici (Roma, 2016), membre de la Casa Velázquez (Madrid, 2017/2018) i compositor convidat a La Pedrera (Barcelona, 2018/2019), Palau de la Música Catalana (Barcelona, 2019/2020), CNDM (Madrid, 2020/2021) i L'Auditori (Barcelona, 2021/2022).

També, ha estat guardonat amb diversos premis internacionals, com el XXXI Premi de Composició Queen Sophia (2014). Algunes de les seves peces són editades per Éditions Durand i Ficta.