SUBENCIÓ A REUS REFUGI PER POSAR EN MARXA LA CAMPANYA "EL FRESC QUE CREA EL CALIU"

Gràcies al suport de la Fundació Privada Reddis i Indústries Teixidó, l'entitat Reus Refugi aquests dies ha posat en marxa la campanya "El frec que crea caliu", amb la finalitat de subministrar aliments frescos a persones refugiades o migrants sense recursos que resideixen a la nostra ciutat.

La campanya funciona amb el bescanvi d'uns talons de valors diversos destinats a cobrir les necessitats bàsiques dels refugiats que han quedat sense ingressos per diversos motius (pandèmia, fi del programa d’inserció, denegació d’asil...).
Aquests talons es donen en casos en què la cobertura social de les institucions no arriba, i són intercanviables per productes a comerços locals prèviament concertats, tots ells de proximitat. La destinació és la compra de productes i serveis bàsics (aliments, material escolar, roba, etc).