Conferència sobre la cova-hospital de Santa Llúcia, a càrrec del Dr. Lluís Colmés

Dins del cicle de conferències de metges Jubilats HUSJ i BC, el passat 11 de maig, la Fundació Privada Reddis va acollir  la conferència "Cova-hospital de Santa Llúcia. Els que serviren, sofriren i moriren en aquesta cova", a càrrec del Patró de la Fundació el Dr. Lluís Colomés.

El doctor Colomés, vocal de la Comissió d'ensenyament de la Fundació, que es caracteritza per fer conferències molt didàctiques i entenedores, va  revisar la història d'aquell període a partir dels testimonis escrits que se'n conserven, molts d'ells dels metges i infermeres brigadistes que van venir des d'Anglaterra per a salvar vides, principalment dels soldats republicans.

Conferència organitzada per l'Associació de metges jubilats HUSJ i BC, on la Fundació Reddis col·labora en la cessió de la Sala d’actes.