COL·LABORACIÓ AMB EL MEMORIAL "PERE ANGUERA: DEU ANYS EN EL RECORD"

El Centre de Lectura, per tal de commemorar i donar rellevància al desè aniversari de la mort de l’intel•lectual i expresident de l'entitat Pere Anguera Nolla, ha organitzat un seguit d’activitats amb la voluntat de posar en relleu tant la vessant humana com la professional del Doctor en Història Contemporània. Per aquest motiu, s’ha convidat a diverses persones amb perfils diversos: historiadors, artistes, amics, expresidents del Centre de Lectura, totes les quals s’han relacionat amb en Pere Anguera i que, per tant, ens permetran repassar i reviure la seva trajectòria personal i professional des de diversos àmbits. Les activitats van començar a mitjans d'aquest mes de novembre amb una taula rodona que es va fer per streaming on hi van participar en Josep Maria Balañà, la Montserrat Palau, el Salvador Juanpere i la Montserrat Duch: https://www.youtube.com/channel/UCWS7N_ZwjO8jyHE87M2K6dg.

Actualment es pot visitar l'exposició, organitzada pel col·lectiu "Sàpigues i Entenguis Produccions", i de cara a principis de l'any vinent hi ha pendent una conferència a càrrec de Magí Sunyer i la reedició i actualització del llibre "El Centre de Lectura de Reus, una institució ciutadana", del qual Pere Anguera n'és l'autor.