LLIURAMENT DE LES BEQUES MOBILITAT ALS ESTUDIANTS DE LA FEE DE LA URV

El passat dimecres 25 de novembre, a la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili, va tenir lloc el lliurament de les beques de la Fundació Privada Reddis a 14 alumnes que, el curs passat, van fer una estada de mobilitat acadèmica en una universitat estrangera. Ateses les circumstàncies especials provocades per la pandèmia, en aquesta ocasió, l'acte es va desenvolupar sense públic, (a diferència de tots els anys que tenia lloc a la sala d'actes de la Fundació Reddis davant dels patrons de la Fundació, autoritats, familiars i amics) i va ser el degà de la Facultat qui va fer lliurament.

Des de l’any 1995, la Fundació Reddis concedeix aquest ajuts als estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa. Durant aquests 25 anys anys, la Fundació ha becat a un total de 547 estudiants, que han rebut la Beca Reddis per haver participat en els programes de mobilitat de la FCEE, per un import global de 381.810€. Tenint en compte que els ajuts que reben els estudiants que participen en programes de mobilitat no cobreixen les despeses ocasionades durant la seva estada, el complement econòmic que els suposa la Beca Reddis facilita aquesta mobilitat.

Per al curs 2019/2020 la dotació total de la beca ha estat de 10.500€, la qual s'ha repartit entre els 14 estudiants en funció del nombre de mesos que han realitzat l'estada. Enguany hi ha hagut un total de 3 alumnes que han gaudit d'una estada d'un any i 11 que han gaudit d'una estada d'un quadrimestre.

Com a novetat, el curs 2021-22 s’oferirà una doble titulació amb la West University de Suècia de forma que els estudiants podran obtenir, a més del títol de la URV, el títol d’aquesta universitat.