Subvenció a l'Escola Montsant i a l'Insitut Gabriel Ferrater per a la compra de llibres de text

La Fundació Reddis ha realitzat una aportació econòmica a 2 centres d'ensenyament de Reus que anirà destinada a la compra de llibres de text amb la finalitat de compensar desigualtats socials i d'establir un fons que pugui servir per a alumnes d'altres cursos escolars.

Aquest és el vuitè any consecutiu que la Fundació atorga aquesta ajuda a diversos centres educatius de la ciutat. Enguany s’han repartit un total de 3.000€. Amb aquesta subvenció, l’Escola Montsant i l’Institut Gabriel Ferrater podran comprar llibres de text o bé material informàtic.

Al llarg d’aquests anys, la Fundació ha destinat més de 50.000€ per a la compra de llibres de text de 27 centres d’ensenyament de la ciutat de Reus. Aquests han estat: l’Escola Pompeu Fabra, l’Escola Ciutat de Reus, l’Escola Prat de la Riba i l’Escola, Rosa Sensat (el 2012-2013); l’Escola Marià Fortuny, l’Escola Eduard Toda, el Col·legi Sant Bernat Calvó i l’Escola Cèlia Artiga (el 2013-2014); l’Institut Escola Pi del Burgar, l’Escola Isabel Besora, l’Escola Rubió i Ors, l’Escola Teresa Miquel, l’Escola General Prim i el Col·legi Sant Pau (el curs 2014-2015); l’Institut Josep Tapiró, l’Institut Roseta Mauri, l’Escola La Vitxeta i l’Escola Els Ganxets (el 2015- 2016), l’Institut Gaudí i l’Escola Mowgli (2016-2017); l'escola Joan Rebull i els instituts Baix Camp i Salvador Vilaseca (2017-2018); l’escola Alberich i Casas i l’Institut Domènech i Montaner (2018-2019) i enguany (2019/2020) l’escola Montsant i l’Institut Gabriel Ferrater.

En un moment de crisi econòmica com l’actual, la Fundació dóna resposta a necessitats de la societat i és fidel als seus principis fundacionals.