I Premi Pere Anguera/Fundació Reddis al millor treball de fi de grau d'Història Contemporània

Avui a la sala d’actes de la Fundació, s’ha presentat en roda de premsa la primera edició del Premi Pere Anguera/Fundació Reddis al millor treball de fi de grau d'Història Contemporània.

La Fundació Privada Reddis, juntament amb la Universitat Rovira i Virgili i el Centre de Lectura de Reus impulsa el primer Premi Pere Anguera al millor treball de fi de grau d'Història Contemporània.

El Premi Pere Anguera, és una proposta presentada per tres entitats culturals: la Fundació Reddis, Isocac/URV i Centre de Lectura Reus, que pretenen incentivar la creació i la difusió de la recerca local de Reus.

Aquest premi és una oportunitat per donar a conèixer una de les investigacions de caràcter històric que cada any es realitzen a la Universitat Rovira i Virgili. El nom d’aquest Premi pretén donar relleu al bagatge amb el qual Pere Anguera Nolla va contribuir a la ciutat de Reus, a més d’incentivar la continuïtat dels estudis històrics centrats en l’època contemporània que inicià l’historiador ara ja fa quaranta anys.

La dotació econòmica serà de dos mil cinc-cents euros (2500€) i comporta, a més, la publicació del treball a les Edicions del Centre de Lectura de Reus. L’entrega de la dotació es durà a terme al moment del lliurament del Premi.

El jurat estarà format per cinc persones representants de les entitats que convoquen el premi: dues vinculades a la Fundació Reddis, dues del grup d’investigació consolidat ISOCAC de la Universitat Rovira i Virgili, i una del Centre de Lectura de Reus.

El veredicte del jurat es donarà a conèixer en un acte públic celebrat a la Fundació Reddis. En aquesta primera edició, hi podran participar treballs referents a la història de la ciutat de Reus i de la comarca del Baix Camp, defensats en els cursos acadèmics 2021-2022 i 2022-2023.

Podeu consultar les bases del concurs a:

BASES PREMI PERE ANGUERA