Gemma Pellisé va realitzar el Treball de Recerca de 2n de Batxirerat sobre la Fundació Privada Reddis

Estem molt contents de poder compartir a el Treball de Recerca de 2n de Batxillerat de la Gemma Pellisé Ollé que ha volgut dedicar-lo a la tasca i les funcions de la Fundació Privada Reddis.

Quan li vam preguntar a la Gemma que la va motivar a fer el Treball de Recerca sobre la Fundació Privada Reddis ho tenia molt clar, ja que és una tasca molt laboriosa a la que has de dedicar moltes hores, va decidir triar un tema que motivés i inspirés. En el seu cas, aquesta elecció no va ser tan difícil perquè tenia un vincle familiar cap a l'entitat, ja que el seu avi va ser president i patró de la Fundació.

A més, volia aprofundir sobre la gran tasca d'ajut social, cultural i educativa que dur a terme la Fundació, i que tant influeix diàriament en la vida dels reusencs i gent del Baix Camp. També, la Gemma, volia conèixer la feina que la Fundació va realitzar durant la pandèmia, ja que estava convençuda que en l'àmbit social les ajudes de la Fundació havien estat crucials i en un temps tan dur per les persones ho considerà quelcom encomiable.

L'estudi de la nostra institució li ha permès endinsar-se en el coneixement de què és una Fundació, qui la compon, com s'organitza, quin és el seu finançament i quines són les seves finalitats no lucratives.

Moltes gràcies, Gemma pel teu esforç i per donar visibilitat de la nostra tasca.

Us deixem link amb la presentació i el seu projecte que esperem que us agradin!

PRESENTACIÓ TREBALL DE RECERCA

TREBALL DE RECERCA SOBRE LA "FUNDACIÓ PRIVADA REDDIS"