La Fundació Privada Reddis dona suport a la 7a edició del The Big Draw Festival Reus

La comissió d’ensenyament de la Fundació Privada Reddis dona suport la Dibuix i Educació en la 7a edició del The Big Draw Festival. Un esdeveniment de caràcter internacional que, enguany, treballarà de forma local amb infants de 12 escoles de Reus.

Dibuix i educació, encarregats del projecte, van començar a treballar, el passat 4 d’octubre, amb els alumnes de 4rt i 5è de les escoles: Marià Fortuny, Pompeu Fabra, Eduard Toda, Rosa Sensat, Sant Pau, Misericòrdia, Teresa Miquel, Rubió i Ors, Sant Bernat Calvó, General Prim, Prat de la Riba i Mowgli on realitzen uns tallers de dibuix amb el lema “Drawing with Senses o Els 5 sentits” amb l’objectiu que la canalla conegui les possibilitats del binomi dibuix-pensament, el gran desconegut avui dia a l’escola.

Un projecte internacional, d’innovació pedagògica on es fa ús del dibuix com a eina de pensament, relacionada amb els 3 llenguatges principals del coneixement humà: el matemàtic, el verbal i el gràfic i les seves interrelacions.