"Cal agrair a la Fundació aquesta feina de servei públic per a la ciutat" - Carles Esporrín

Fins fa un parell d’anys coneixia molt per sobre la Fundació Reddis, n’havia sentit a parlar però la cosa no anava més enllà d’un simple “em sona” sense gaire transcendència. En aquests darrers mesos i gràcies a la proposta que la Fundació em fa de coordinar i dirigir la digitalització de l’arxiu sonor de ràdio Reus, he pogut conèixer amb molt més detall quina és la feina que desenvolupa i quin servei fa a la ciutat de Reus. La conservació i arxiu d’un fons sonor, que discorre en paral·lel a l’evolució de la ciutat i el seu entorn durant els últims setanta anys, és cabdal des d’un punt de vista històric i periodístic. A més, la cessió d’aquest fons a l’Arxiu Municipal de Reus el converteix en patrimoni de tots. Potser hauria de ser la pròpia administració qui tingués cura de la seva història, en tot cas, cal agrair molt a la Fundació aquesta feina de servei públic per a la ciutat.

Consulteu l'article al respecte del fons sonor de Ràdio Reus.

Data de naixement: 27 de març de 1975.
Lloc de naixement: Reus.
Professió: Enginyer Industrial, periodista i fotògraf.
M'agrada... explicar històries.
Detesto... els que només saben posar aigua al vi.
Un desig... deixar una bona història per explicar.