Acord de col·laboració amb l’Obra Social “la Caixa”

La Fundació Reddis i l’Obra Social “la Caixa” renoven, un any més, un acord de col·laboració amb l’objectiu d’afavorir el desenvolupament de diversos projectes socials de suport a persones en risc d’exclusió social que duen a terme diverses entitats de Reus i la comarca. Enguany, les entitats beneficiades d’aquest acord han estat: Club Esportiu Costa Daurada, Centre d’Ajuda al Pres i el Necessitat, Casa de Misericòrdia, l’Hospital de Dia Mas Sabater de la Fundació Esclerosi Múltiple, Pàdel amb tu, Down Tarragona, Associació d’Alzheimer de Reus i Baix Camp i el Club Tennis Taula Ganxets de Reus.

L’acord amb l’Obra Social “la Caixa” es va iniciar ara farà 5 anys. Durant aquest temps ambdues institucions han estat treballant intensament per tal de consolidar aquesta col·laboració, any rere any, fet que ha permès ajudar a un gran nombre d’entitats del territori.