SUBVENCIÓ A L'HOSPITAL DE DIA MAS SABER DE LA FEM

La Fundació Reddis i la Fundació la Caixa han donat una subvenció a l’Hospital de Dia Mas Sabater de la Fundació Esclerosi Múltiple per tal que l’entitat pugui realitzar una sèrie de millores per adaptar els espais que les persones amb Esclerosi Múltiple i malalties neurodegeneratives han de fer servir diàriament.

Amb l’arribada de la pandèmia i donada la importància del tractament rehabilitador, la FEM ha adoptat una nova manera de funcionar i de treballar per seguir amb el ferm compromís de mantenir al màxim l’activitat. Es vol assegurar que totes les persones disposin d’un espai segur i ampli, adaptat i que compleixi amb la normativa de protecció anticovid.

Per aquest motiu és necessari millorar i adaptar l’espai de la recepció on, diàriament, se’ls ha de realitzar l’acollida, donar documentació o bé on han d’esperar per rebre el tractament rehabilitador. Per la pròpia evolució de la malaltia, les persones amb mobilitat més reduïda no poden ser autònoms a l’hora de realitzar la tasca de signar l’assistència o omplir documentació, entre altres, i necessiten l’assistència d’una tercera persona. De la mateixa manera, es precisa instal·lar un armari per poder arxivar i emmagatzemar material i documents divulgatius per evitar manipulacions o que el material estigui a l’accés de tothom.