Dijous 8 d'octubre a les 19h (en streaming) - Presentació pública dels projectes finalistes del Premi Beca d'Art Contemporani

El Jurat del Premi Beca d'Art Contemporani de la Fundació Reddis ja ha decidit els 3 finalistes d'aquesta edició. El guanyador es podrà conèixer el proper dijous 8 d'octubre a les 19 h i es podrà veure en directe en streaming pel nostre web: www.fundacioreddis.org

Les 3 propostes artístiques finalistes, que reflexionen sobre l’Espai Urbà (relacionant art i entorn urbà) tal i com es demanava a les bases del certamen, han estat les següents:

• Amor i metralla”: una proposta de marcat caràcter historicista i localista creada per l’artista Miguel García Membrado (Girona, 1975)
  • “Atlantis”: un projecte expositiu que fa referència a l’actual situació de pandèmia, creat pels artistes Nathalie Rey i Enric Mauri (Barcelona, 1976, Sant Antoni de Vilamajor, 1957)
  • “Immediacions”: un projecte centrat a Reus, amb un enfocament sociològic i històric creat per l’artista Ro Caminal (La Juncosa de Montmell, Tarragona, 1966)

Amb una dotació de 6.000€ per al projecte expositiu guanyador, i de 1.000€ per als dos accèssits, aquest s’exposarà de manera simultània a la Sala Fortuny del Centre de Lectura i l’espai expositiu de la Galeria Antoni Pinyol l’any 2021.