Griselda Boqué ens parla de la importància de cuidar la nostra veu

Ahir a la tarda vam gaudir d'una nova conferència del cicle EDUCAR AVUI a la Fundació Privada Reddis.

En aquesta ocasió el Sr. Lluís Colomés, Metge i Patró de la Fundació va presentar a la Logopeda Griselda Boqué que ens va parlar de "QUÈ ÉS EL QUE HEM DE FER PER PREVENIR ELS TRASTORNS DE LA VEU. DE LA TEORIA A LA PRÀCTICA".

Griselda Boqué va insistir en el fet que la veu és una expressió de l'ésser humà que implica tot el nostre cos en la seva totalitat, físicament i emocionalment i va fer una immersió en les diferents disfonies de la veu i va donar consells molt útils als assistents, principalment docents, que pateixen aquests tipus de trastorns de la veu.

Factors com millorar la postura, la respiració i no cridar, entre altres, influencien molt a la nostra tècnica vocal. Els assistents van poder a més realitzar alguns exercicis pràctics i tècniques per educar i prevenir aquests trastorns.