LA PRESIDENTA DE LA FUNDACIÓ REDDIS FORMARÀ PART DEL JURAT DEL GRAN DEBAT ORGANITZAT PELS ALUMNES DE L'INS BAIX CAMP DE REUS

El proper divendres 7 de maig a les 10.30h del matí, la nostra presidenta Carme Buixeda formarà part del jurat de la final del Gran Debat al teatre de l'Institut Baix Camp.

El moderador d'aquest últim Gran Debat serà el periodista Josep Baiges i els altres membres del jurat seran:
  • Robert Güerri, Cap de malalties infeccioses i VIH de l'Hospital del Mar
  • Marc Càmara, Cap de redacció de Canal Reus TV
  • Carla Pomerol, periodista del Diari de Tarragona
Aquest concurs ha estat organitzat per l'alumnat i professorat del CFGS d'Assistència a la direcció.

Els temes que s'han debatut han estat: any sabàtic després de l'institut, les relacions de parella: obertes o tancades, i l'ús d'instagram per a l'autoestima dels adolescents.