"Amb la Fundació, l'entesa va ser total." - Bicicamp

Bicicamp té per objectiu normalitzar i proposar l’ús segur de la bicicleta pel nostre territori, com un mitja fonamental i ecològic de transport i oci i donar a conèixer i potenciar els camins del nostre entorn per convertir-los en eina de comunicació i esbarjo per la gent del territori.

Així mateix vol endinsar-se en el món de la formació vial en bicicleta en totes les edats, principalment en edat escolar. És per això que un dels seus programes educatius més ambiciosos és el que anomenen “l'Escola Pedala”, integrat dins del projecte “VAB Vull Anar en Bici”. Des d’un bon principi, BiciCamp va pensar en la Fundació Reddis per trobar el suport necessari per desenvolupar aquest programa i la resposta va ser del tot positiva. Des del primer moment d’interlocució, la comunicació va ser molt fluida i amb una voluntat manifesta de col·laboració mútua. Interessats en el contingut i preocupats per la formació i també per la mobilitat vial, l'entesa va ser total, facilitant-nos, a més, els enllaços amb les Escoles. Així l'Escola Pedala ja és tota una realitat gràcies a la Fundació Reddis, i el curs 2013-2014 seran sis les escoles de la nostra ciutat, que podran gaudir d'unes jornades formatives pensades per la mobilitat en bicicleta; aquestes escoles són l’Escola Dr.Alberich i Casas, l’Escola Mowgli, l’Escola Montsant, l’Escola General Prim, l’Escola La Vitxeta i l’Escola Teresa Miquel i Pàmies.

Sempre, però sobretot en èpoques de major dificultat com les d'ara, entitats com la Fundació permeten que el teixit associatiu i cultural de la nostre ciutat tiri endavant malgrat les circumstàncies...

Visiteu el web de Bicicamp.

Data de formació de l'entitat: al gener de 2010.
Lloc: Reus.
Professió: Coordinadora d'entitats i particulars que treballa per l'ús segur de la bicicleta al nostre territori.
Ens agrada... veure el màxim de bicicletes al carrer.
Detestem... la poca sensibilitat de les administracions properes envers la mobilitat en bicicleta.
Un desig... la normalització de l'ús de la bicicleta.