EDUCAR AVUI: Canvi climàtic i grans incendis forestals

Telèfon
Correu electrònic

CANVI CLIMÀTIC I GRANS INCENDIS FORESTALS

El repte per seguir sent un país amb boscos.

Ponent: Marc Castellnou Ribau

Dins el Cicle de Conferències Pedagògiques curs 2022-2023 "EDUCAR AVUI".

Incendis i canvi climàtic ens posen davant un repte creatiu, però nosaltres encara estem reaccionant defensivament.

Com podem deixar de ser espectadors i transformar-nos en part activa del procés de creació dels boscos de demà.

La falta de coneixement forestal fa que en el canvi climàtic vulguem preservar els boscos i els estem condemnant.

La diversitat depèn que adaptem els nostres ecosistemes al nou clima i que vacunem els boscos davant les tempestes de foc.

Sabem com fer-ho i la societat mediterrània ja ho ha fet en èpoques passades, però per repetir-ho hem de deixar de valorar el que tenim i pensar en el que tindrem.

ACTIVITAT RECONEGUDA DINS EL PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DEL BAIX CAMP