SUBVENCIÓ A DOWN TARRAGONA PER A ELABORAR EL CALENDARI SOLIDARI ANUAL

Com cada any, l'entitat Down Tarragona elabora el seu calendari solidari, un dels projectes amb més carisma i estima entre els seus associats ja que nens i joves de l'entitat esperen amb il·lusió poder participar en les diverses sessions de fotografies i convertir-se en protagonistes per un dia. I enguany això serà possible gràcies a l'ajut que la Fundació Privada Reddis i Indústries Teixidó han atorgat a l'entitat.

Els donatius que es recapten de la distribució de 3.500 exemplars fa possible la realització de gran part de les activitats i propostes de l'associació. En molts casos és l’impuls a cobrir noves necessitats detectades pel següent curs o poder acollir noves famílies i/o usuaris en els projectes o serveis de Down Tarragona. L’acte de presentació del calendari solidari, a més, aplega a gran part d’associats, famílies i nens i joves, a la vegada que serveix per fer difusió de la pròpia entitat.