Previous Next

SUBVENCIÓ AL TALLER BAIX CAMP PER A MILLORAR ELS ESPAIS D'ATENCIÓ ALS USUARIS DE L'ENTITAT POTENCIANT LA PRÀCTICA ESPORTIVA

Des de fa uns anys, la Fundació Reddis ha anat col·laborant amb el Taller Baix Camp per a crear un espai d’activitat física saludable i ajudar, així, a millorar la qualitat de vida dels usuaris de l’entitat.

Per seguir treballant en aquesta línia, enguany l’entitat s’ha plantejat adequar un espai a la planta baixa del seu Centre Ocupacional al c. Victor Català, amb tres noves aules per a 24 persones per tal de millorar la seva accessibilitat. Són persones que tenen certs problemes de mobilitat, alguns d’ells van amb cadira de rodes i que fins ara estaven a la primera planta de l’edifici amb les dificultats d’accés per algunes d’elles. I per tal de posar en funcionament aquestes noves aules necessiten comptar amb el mobiliari necessari: taules, cadires i altres materials per a poder seguir treballant amb la pràctica esportiva com a eina de millora de la qualitat de vida.