AJUDA A L'ASSOCIACIÓ SALUT MENTAL DR. TOSQUELLES

La Fundació Reddis i l'Obra Social la Caixa han decidit atorgar una ajuda a l'Associació Salut Mental Dr. Tosquelles per a la realització d’un programa d’acompanyament terapèutic individualitzat i de suport a l’autonomia a la pròpia llar, per a persones amb problemes de salut mental tenint en compte les noves necessitats ocasionades pel COVID'19.

Es tracta d'un Programa d’acompanyament terapèutic, individualitzat i integral que pretén afavorir la continuïtat de l’atenció a les persones amb problemes de salut mental i el desenvolupament de l’autonomia personal. Està dirigit a persones amb problemes de salut mental que presenten de forma consistent dificultats en tasques bàsiques de la vida diària, al seguiment dels tractaments, a la continuïtat de l’atenció socio-sanitària, a l’accés de dispositius i recursos per la integració social, a la participació de les activitats a la comunitat, o amb greu risc de tenir aquestes dificultats a curt, mig o llarg termini.