La Fundació Benèfica Privada Mare de Déu de Misericòrdia rep el suport de la Fundació Privada Reddis i de la Fundació “la Caixa”

La Fundació Privada Reddis i la Fundació “la Caixa”, a través de CaixaBank, signen un acord de col·laboració per donar suport a la Fundació Benèfica Privada Mare de Déu de Misericòrdia, que té com a objecte l’acolliment de persones en risc d’exclusió social.

L’acord té com a objectiu millorar les condicions d'acollida de 24 persones en regim residencial, amb necessitat d’atenció física i psíquica, que disposen de pocs o nuls recursos materials. El Centre acull a homes i dones sense llar en situació d’exclusió social, vinculades en molts casos a l’atur de llarga durada, amb manca de vincles familiars, absència de recursos econòmics, etc.

Dins de les millores que es faran al Centre cal destacar la instal·lació de cortines anti-àcars per separar els llits dels residents a la fi de sanejar les habitacions i millorar la seva salubritat. Aquest espai residencial té com a objectiu principal treballar la integració social d’aquestes persones vulnerables tant en l’entorn familiar com laboral.

La comissió social de la Fundació Privada Reddis fa més de 10 anys que centra els seus esforços a donar suport a diverses entitats socials de Reus i Baix Camp que tenen com a objectiu principal la integració als col·lectius més desfavorits, ajudant a fer realitat els seus projectes.

Gràcies a la seva capil·laritat territorial, la xarxa d'oficines de CaixaBank, la més gran d'Espanya amb presència a 2.200 municipis, pot detectar les necessitats locals i donar suport a la Fundació ”la Caixa” en la canalització de les ajudes econòmiques adreçades a les entitats socials. L’any 2021, mitjançant les oficines de CaixaBank, s'ha contribuït a impulsar 7.600 projectes socials de 6.500 entitats.

A l’acte han assistit, la Sra. Antonia García Blesa: Administradora Casa Misericòrdia; Sra. Anna Buqueras Eroles: gestora d’Institucions de CaixaBank, Sra. Carme Buixeda:  Presidenta Fundació Privada Reddis, el Prior Sr. Joan Anton Cedó: President Patronat Casa Misericòrdia i la Sra. Teresa Maria Masdeu: Directora Casa Misericòrdia.