Previous Next

ACTE DE LLIURAMENT DE BEQUES DE MOBILITAT ALS ESTUDIANTS DE LA FACULTAT D'ECONOMIA I EMPRESA DE LA URV

El passat dijous 2 de desembre vam lliurar les beques de mobilitat als alumnes de la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili que van realitzar una estada a l'estranger durant el curs 2020/2021. La dotació global de la beca ha estat de 10.500€.

L'acte va ser presidit per la presidenta de la Fundació, Carme Buixeda, el degà de la Facultat d'Economia i Empresa, Antoni Terceño, el responsable de Relacions Institucionals de la FCEE, Albert Fonts, i el regidor d’ensenyament de l’Ajuntament de Reus, Daniel Recasens.

El patró de la Fundació Gerard Jara, Fundador i CEO del grup CANDOR, va compartir la seva experiència com a exalumne becat per la Fundació Privada Reddis fa 20 anys amb els alumnes assistents.

La relació entre la Fundació Privada Reddis i la Facultat d’Economia i Empresa de la URV, en relació a la mobilitat dels estudiants, va començar el curs 1995/1996. Però, molts anys abans, al 1988, any de la creació de la FCCE, la Fundació ja va començar a donar-li suport recolzant el col·lectiu de professors a través de la formació d’aquests, amb la voluntat de fer créixer la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials des dels seus inicis.

Durant aquests 26 anys anys, la Fundació ha becat a un total de 562 estudiants, que han rebut la Beca Reddis per haver participat en els programes de mobilitat de la FCEE, per un import global de 356.170€.

La col·laboració amb la Fundació Privada Reddis ha fomentat també l’establiment de programes d’estudis comuns amb d’altres universitats estrangeres que, mitjançant l’enviament d’estudiants de les nostres comarques, ha permès la consolidació de les relacions de la Facultat amb més de cinquantena universitats estrangeres.

Fotografies: Xavi Jurio