ACORD DE COL·LABORACIÓ AMB LA FUNDACIÓ "la CAIXA" I CAIXABANK PER AJUDAR A LES ENTITATS SOCIALS

La Fundació Reddis, la Fundació la Caixa i Caixabank han renovat, un any més, un acord de col·laboració amb l’objectiu d’afavorir el desenvolupament de diversos projectes socials de suport a persones en risc d’exclusió social que duen a terme diverses entitats de Reus i la comarca.

En un moment com l’actual, ambdues fundacions sumen esforços per tal d’arribar arribar a un major nombre d’entitats i que aquestes puguin fer realitat els seus projectes.

De moment aquestes són les entitats beneficiàries:

• Fundació Mossèn Frederic Bara: podrà dur a terme diverses accions destinades a la desinfecció de tots els espais de la seva entitat (sobretot els espais que utilitzen els seus usuaris), degut a la nova normativa de salut
  • Grans Projectes Solidaris: oferirà diversos cursos de formació (infermeria, mecànica, perruqueria...) als joves en risc d’exclusió social que viuen a les llars de Joves Jonathan Daniels
  • Associació Supera’t: podrà adquirir material per a que els seus usuaris (infants i joves amb trastorn de l’espectre autista) puguin realitzar diverses activitats relacionades amb l’esport
  • Associació d’Alzheimer de Reus i el Baix Camp: podrà adquirir material de protecció personal per tal de poder desenvolupar les activitats del Centre Terapèutic i la Unitat de la Memòria
  • Hospital de Dia Mas Sabater de la Fundació Esclerosi Múltiple: podrà realitzar millores per adaptar els espais que les persones amb esclerosi múltiple i malalties neurodegeneratives han de fer servir diàriament.

Per aquest 2021 de moment són aquestes 5 entitats les que s'han beneficiat d'aquest acord però encara se n'han d'incloure algunes més.

La Fundació Privada Reddis fa més de 10 anys que va començar a treballar, intensament, per ajudar a entitats de caire social. Des d’aleshores, la comissió social de la Fundació ha centrat els seus esforços en ajudar a diverses associacions del Baix Camp que, sense el seu recolzament econòmic, haurien tingut dificultats per tirar endavant els seus projectes, degut a la manca de recursos rebuts per part de les administracions públiques.

L’acord amb CaixaBank i la Fundació “la Caixa” es va iniciar ara farà 7 anys. Des d'aleshores, ambdues institucions treballen juntament amb la Fundació Reddis per tal d’ajudar a un gran nombre d’entitats del territori.