La Comissió d'educació de la Fundació Privada Reddis col·labora en la "Formació a la carta" dels centres educatius públics

La comissió d’educació de la Fundació Privada Reddis subvenciona, un any més, formació per a docents de Reus i Baix Camp, però aquest curs 2023-2024 ofereix un format "a la carta".

Cinc centres educatius públics de Reus i Baix Camp han iniciat diferents sessions de formació subvencionades per la Fundació Privada Reddis i dissenyades per les necessitats específiques per cada escola.

Els centres són diversos, els projectes educatius singulars i les necessitats concretes. Aquesta realitat ha motivat la Fundació a intentar donar resposta a les inquietuds dels docents oferint subvencions per realitzar la formació en centre que cada comunitat educativa necessita.

Alguns centres, com les escoles Abel Ferrater de La Selva del Camp i Santa Anna de Castellvell, s'han agrupat per ampliar i aprofundir en el seu coneixement sobre els components del currículum i el vincle amb els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) a partir de la proposta de la ponent Mònica Carrasco. La finalitat és crear un projecte transversal i global dels ODS amb impacte directe al centre.

L’escola de Maspujols i la Ramón Sugrañes d’Almoster volen explorar conjuntament noves metodologies com les Capses d’aprenentatge de la mà de les formadores Sara Guerrero Albuixech i Margarita Rodríguez Vidal.

Un format diferent és el que ha triat l'escola Serra de Prades que ha preparat un cicle de dues xerrades amb l'educadora i mediadora Alba Castellví. La primera sessió dedicada a parlar de com gestionar els mòbils o les tauletes en el nostre dia a dia i porta per títol "Pantalles: quantes, quan i com". La segona gira al voltant de com educar els infants en l'autonomia i la seguretat amb "Els hàbits que els faran feliços".

L'objectiu de la Fundació Privada Reddis amb aquesta subvenció és col·laborar en la millora contínua dels centres educatius.