Projectes

Tal i com marquen els seus estatuts i des dels primers anys d'activitat, la Fundació Privada Reddis ha col·laborat amb moltes de les entitats que enriqueixen l'important teixit associatiu de la nostra ciutat.

Les ajudes realitzades per poder portar a terme aquestes iniciatives serveixen per assolir objectius que tot sovint són molt necessaris per a millorar el nostre entorn social.

La voluntat és seguir fent-ho, impulsant sobretot els projectes innovadors, especialment d’aquelles entitats que dirigeixen els seus esforços cap a la promoció humana i cultural.

Casal d'estiu 2016 - Parròquia de Sant Joan

La Fundació Privada Reddis subvenciona un any més el casal d'estiu de la Parròquia de Sant Joan Baptista de Reus amb la voluntat d'acollir infants en risc d'exclusió social.

Nova subvenció a la Fundació Mossèn Frederic Bara

mf bara 1

La Fundació ha realitzat una ajuda per als projectes de "Pobresa energètica: aigua, infància i salut" i "Distribució d'aliments social i digna".

Llegiu-ne més...

Subvenció a l'Associació de Síndrome de Down per a les sortides de colònies

down 3

La Fundació ha realitzat una aportació econòmica a Down Tarragona perquè els nens i nenes de l'entitat puguin sortir de colònies i posar en pràctica tots els coneixements adquirits a l'aula durant el curs.

Llegiu-ne més...

Col·laboració amb l'entitat "Pàdel amb tu"

padel amb tu 1

La Fundació col·labora amb l'entitat "Pàdel amb tu" per tal de fer arribar l'esport de raqueta a les persones amb discapacitat i als nens de CRAE de la ciutat de Reus, per tal de millorar la seva qualitat de vida i les seves relacions amb l'entorn.

Subvenció al Club de Tennis Taula els Ganxets de Reus

elsganxets 2

La Fundació col·labora, un any més, amb el CTT Els Ganxets de Reus becant a 3 nens i a 3 nenes amb risc d'exclusió social

Llegiu-ne més...

2 centres d'ensenyament de Reus reben una ajuda per a la compra de llibres de text

llibres text 2016

L'institut Gaudí i l'escola Mowgli reben una aportació econòmica de la Fundació Privada Reddis que anirà destinada a la compra d'aquests llibres.

Llegiu-ne més...

Suport a la ruta Mir-Manent de l'Aleixar

ruta mir manent

La Fundació Privada Reddis dona suport a la ruta Mir-Manent, que enguany celebra els seus 10 anys. Una ruta centrada en l'artista i el literat i ideada per Fina Anglès, escriptora nascuda a l'Aleixar i estudiosa dels dos artistes.

MOR EDUARD VALVENY, EX - PRESIDENT DE LA FUNDACIÓ PRIVADA REDDIS

sr valveny

El proppassat dia 28 d’octubre va morir a Reus, a l’edat de 86 anys, Eduard Valveny Riquero, fundador i President de la Fundació Privada Reddis. Empresari emprenedor, fou sobretot un reusenc preocupat per la seva ciutat.

Conveni amb l'Obra Social la Caixa per al 2016

conveni caixa 2016

L’Associació Asperger del Camp de Tarragona; l’Associació Apis Urbis; l’Associació per a la família, l’educació, la cultura i l’habitatge; la Fundació Amics de la Gent Gran; el Centre d’Ajuda al Pres i al necessitat; la Federació d’Associacions de Discapacitats físics i orgànics Mestral COCEMFE, i la Fundació Privada per la lluita contra l’Esclerosi Múltiple han estat les beneficiades de la subvenció.

La Fundació porta Cantània 2016 a Reus

cantania portada

El macroconcert, interpretat per 350 alumnes de 10 escoles del Baix Camp i un conjunt musical format per professionals, tindrà lloc el proper dimarts 14 de juny a les 17.30 hores al Teatre Fortuny.

Subvenció al Centre Pastoral d'Ajuda al Pres i al Necessitat

aliments pres necessitat

Com cada any, la Fundació realitza un ajut econòmic per a la compra d'alimentació bàsica. Al 2015 aquest ajut va beneficiar a un total de 160 famílies amb risc d'exclusió social.

Restauració de les 3 imatges del pas Jesús del Calvari

pas crist

La Fundació Privada Redddis ha realitzat un ajut a la Confraria de Nostre Pare Jesús del Calvari de Reus per a la restauració de les 3 imatges del pas Jesús del Calvari, realitzades per Modest Gené i Roig.

Llegiu-ne més...

Avui dimarts: taula rodona "La lluita per l'escola pública i catalana: Enxaneta, Montsant, Mowgli i Pax"

escola mowgli

L'Escola Mowgli celebra el seu 50è aniversari i, en motiu de l'efemèride, ha preparat una taula rodona amb Rosa M. Dasca, Cori Bach, Àngels Ollé i Maria Güell i Montserrat Riera, que moderarà el periodista Josep M. Martí sota el títol: "1963 - 1989: La lluita per l'escola catalana i pública: Enxaneta, Montsant, Mowgli i Pax".

Llorenç Ugas i Luis Guerra guanyadors del Premi d'Art Contemporani 2016

Llorenc Ugas

El jurat del Premi d'Art Contemporani Fundació Privada Reddis 2016 va decidir concedir els 2 premis valorats en 8.000€ a aquests 2 artistes. L'exposició es pot visitar fins el proper dia 2 de març al Museu de Reus.

Col·laboració en el concert benèfic organitzat pel Círcol de Reus

roger mas

La Fundació col·labora en el concert solidari organitzat pel Círcol amb l'objectiu de recaptar fons per a la lluita contra el càncer. Aquest anirà a càrrec del cantautor Roger Mas, que divendres 5 de febrer a les 21 hores actuarà al Teatre Fortuny.

Col·laboració en la First Lego League 2016

first lego league 2015

La Fundació col·labora, un any més, en al First Lego League, el torneig organitzat per la ETSE (Escola Tècnica Superior d'Enginyeria) de la URV que va tenir lloc el 6 de febrer a les instal·lacions de la Fira de Reus.

Lliurement dels Premis de Recerca de BAT i dels Premis de projecte d'FP

acte lliurement

La Fundació va lliurar, el passat dimarts 2 de febrer, 6 premis als millors treballs de recerca de Batxillerat i 3 als millors treballs de projecte de Formació Professional del Baix Camp. L'import global ha estat de 9.300€.

4a. edició del cicle de conferències pedagògiques EDUCAR AVUI

jordi salas

El catedràtic de Nutrició i Bromatologia de la URV, Jordi Salas-Salvadó, pronunciarà la conferència "Importància de la dieta mediterrània en la prevenció de les malalties cròniques. L'estudi PREDIMED i PREDIMED-PLUS", el dijous 21 d'abril.

Llegiu-ne més...

El jurat del Premi d'Art Contemporani es reuneix per decidir els 2 guanyadors d'aquesta edició

reunio jurat

El jurat del Premi d'Art Contemporani Fundació Privada Reddis es va reunir al Museu de Reus per decidir els 2 guanyadors d'aquesta edició. Aquests es faran públics el dia 5 de febrer a les 19 hores, coincidint amb la inauguració de l'exposició.

Llegiu-ne més...

"Què li passa? Quan els trastorns del comportament alimentari entren a casa"

presentacio llibre anorexia

Ja teniu disponible en format pdf el llibre-guia "Què li passa? Quan els trastorns del comportament alimentari entren a casa".

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes