Projectes

Tal i com marquen els seus estatuts i des dels primers anys d'activitat, la Fundació Privada Reddis ha col·laborat amb moltes de les entitats que enriqueixen l'important teixit associatiu de la nostra ciutat.

Les ajudes realitzades per poder portar a terme aquestes iniciatives serveixen per assolir objectius que tot sovint són molt necessaris per a millorar el nostre entorn social.

La voluntat és seguir fent-ho, impulsant sobretot els projectes innovadors, especialment d’aquelles entitats que dirigeixen els seus esforços cap a la promoció humana i cultural.

Conferència sobre neurociència amb David Bueno

david bueno

El genetista i divulgador, David Bueno, pronunciarà una nova conferència dins del cicle EDUCAR AVUI, el proper dimarts 24 d'abril a les 19.30 hores, sota el títol "La sorpresa d'aprendre, a prendre amb la sorpresa: una visió des de la neurociència."

Llegiu-ne més...

Patrocini del projecte "Canta amb el cor"

canta amb el cor

La Fundació patrocina "Canta amb el cor", una coral per practicar el català. Un projecte impulsat pel Centre de Normalització Lingüística de l’Àrea de Reus Miquel Ventura (CNL) i apadrinat per l'Orfeó Reusenc.

Suport al Projecte Pales Solidàries

pales solidaries 2

La Fundació col·labora en el Projecte Pales Solidàries de l'associació "Pàdel amb tu" i ja té, a la seva seu, un punt de recollida de pales i raquetes en mal estat.

Conferència de Màrius Serra a la 5a. edició del cicle EDUCAR AVUI

marius serra

El periodista i escriptor Màrius Serra inaugurarà, avui dijous 1 de març a les 19.30 hores, una nova edició del cicle de conferències pedagògiques EDUCAR AVUI, que arriba a la seva cinquena edició. La conferència porta per títol "Paraules per a aules".

Casal d'estiu 2016 - Parròquia de Sant Joan

La Fundació Privada Reddis subvenciona un any més el casal d'estiu de la Parròquia de Sant Joan Baptista de Reus amb la voluntat d'acollir infants en risc d'exclusió social.

Nova subvenció a la Fundació Mossèn Frederic Bara

mf bara 1

La Fundació ha realitzat una ajuda per als projectes de "Pobresa energètica: aigua, infància i salut" i "Distribució d'aliments social i digna".

Llegiu-ne més...

Subvenció a l'Associació de Síndrome de Down per a les sortides de colònies

down 3

La Fundació ha realitzat una aportació econòmica a Down Tarragona perquè els nens i nenes de l'entitat puguin sortir de colònies i posar en pràctica tots els coneixements adquirits a l'aula durant el curs.

Llegiu-ne més...

Col·laboració amb l'entitat "Pàdel amb tu"

padel amb tu 1

La Fundació col·labora amb l'entitat "Pàdel amb tu" per tal de fer arribar l'esport de raqueta a les persones amb discapacitat i als nens de CRAE de la ciutat de Reus, per tal de millorar la seva qualitat de vida i les seves relacions amb l'entorn.

Subvenció al Club de Tennis Taula els Ganxets de Reus

elsganxets 2

La Fundació col·labora, un any més, amb el CTT Els Ganxets de Reus becant a 3 nens i a 3 nenes amb risc d'exclusió social

Llegiu-ne més...

2 centres d'ensenyament de Reus reben una ajuda per a la compra de llibres de text

llibres text 2016

L'institut Gaudí i l'escola Mowgli reben una aportació econòmica de la Fundació Privada Reddis que anirà destinada a la compra d'aquests llibres.

Llegiu-ne més...

Suport a la ruta Mir-Manent de l'Aleixar

ruta mir manent

La Fundació Privada Reddis dona suport a la ruta Mir-Manent, que enguany celebra els seus 10 anys. Una ruta centrada en l'artista i el literat i ideada per Fina Anglès, escriptora nascuda a l'Aleixar i estudiosa dels dos artistes.

MOR EDUARD VALVENY, EX - PRESIDENT DE LA FUNDACIÓ PRIVADA REDDIS

sr valveny

El proppassat dia 28 d’octubre va morir a Reus, a l’edat de 86 anys, Eduard Valveny Riquero, fundador i President de la Fundació Privada Reddis. Empresari emprenedor, fou sobretot un reusenc preocupat per la seva ciutat.

Conveni amb l'Obra Social la Caixa per al 2016

conveni caixa 2016

L’Associació Asperger del Camp de Tarragona; l’Associació Apis Urbis; l’Associació per a la família, l’educació, la cultura i l’habitatge; la Fundació Amics de la Gent Gran; el Centre d’Ajuda al Pres i al necessitat; la Federació d’Associacions de Discapacitats físics i orgànics Mestral COCEMFE, i la Fundació Privada per la lluita contra l’Esclerosi Múltiple han estat les beneficiades de la subvenció.

La Fundació porta Cantània 2016 a Reus

cantania portada

El macroconcert, interpretat per 350 alumnes de 10 escoles del Baix Camp i un conjunt musical format per professionals, tindrà lloc el proper dimarts 14 de juny a les 17.30 hores al Teatre Fortuny.

Subvenció al Centre Pastoral d'Ajuda al Pres i al Necessitat

aliments pres necessitat

Com cada any, la Fundació realitza un ajut econòmic per a la compra d'alimentació bàsica. Al 2015 aquest ajut va beneficiar a un total de 160 famílies amb risc d'exclusió social.

Restauració de les 3 imatges del pas Jesús del Calvari

pas crist

La Fundació Privada Redddis ha realitzat un ajut a la Confraria de Nostre Pare Jesús del Calvari de Reus per a la restauració de les 3 imatges del pas Jesús del Calvari, realitzades per Modest Gené i Roig.

Llegiu-ne més...

Avui dimarts: taula rodona "La lluita per l'escola pública i catalana: Enxaneta, Montsant, Mowgli i Pax"

escola mowgli

L'Escola Mowgli celebra el seu 50è aniversari i, en motiu de l'efemèride, ha preparat una taula rodona amb Rosa M. Dasca, Cori Bach, Àngels Ollé i Maria Güell i Montserrat Riera, que moderarà el periodista Josep M. Martí sota el títol: "1963 - 1989: La lluita per l'escola catalana i pública: Enxaneta, Montsant, Mowgli i Pax".

Llorenç Ugas i Luis Guerra guanyadors del Premi d'Art Contemporani 2016

Llorenc Ugas

El jurat del Premi d'Art Contemporani Fundació Privada Reddis 2016 va decidir concedir els 2 premis valorats en 8.000€ a aquests 2 artistes. L'exposició es pot visitar fins el proper dia 2 de març al Museu de Reus.

Col·laboració en el concert benèfic organitzat pel Círcol de Reus

roger mas

La Fundació col·labora en el concert solidari organitzat pel Círcol amb l'objectiu de recaptar fons per a la lluita contra el càncer. Aquest anirà a càrrec del cantautor Roger Mas, que divendres 5 de febrer a les 21 hores actuarà al Teatre Fortuny.

Col·laboració en la First Lego League 2016

first lego league 2015

La Fundació col·labora, un any més, en al First Lego League, el torneig organitzat per la ETSE (Escola Tècnica Superior d'Enginyeria) de la URV que va tenir lloc el 6 de febrer a les instal·lacions de la Fira de Reus.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes