La Fundació t'ajuda

La Fundacio t'ajuda

L’experiència obtinguda amb els anys de funcionament i la voluntat de seguir treballant conjuntament amb les persones que representen la nostra societat, ens anima a ampliar la nostra activitat amb nous projectes de futur. Un futur que afrontem amb l’actitud optimista, que la societat d’avui i de sempre ens demana, i amb la voluntat de vehicular els nostres fons cap aquells projectes educatius i socioculturals que la nostra comarca ens demana.

A la Fundació Privada Reddis us esperem amb les portes obertes.

Som conscients que només amb la coordinació dels esforços i voluntats al voltant de noves propostes d'actuació consolidarem i garantirem la nostra tasca de cara al futur. Per això, amb tota la il·lusió i amb el convenciment que a la Fundació Privada Reddis trobareu el suport necessari per tirar endavant el vostre projecte, us fem una crida a la participació. Una crida oberta a tothom, amb la garantia que les vostres propostes seran la millor aportació a la nostra societat.

La Fundacio t'ajuda
Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » La Fundació t'ajuda