Una petita empenta 8 - Per aprendre a aprendre

Des dels seus inicis, la vocació de la Fundació Privada Reddis ha estat treballar per a la millora dels recursos humans. La seva ajuda s’ha dirigit bàsicament als centres d’ensenyament secundari i superior, realitzant tot tipus d’aportacions i dotacions per a beques, cursos, col·laboracions i intercanvis. És per això que des de fa uns anys, la Fundació organitza un cicle de conferències pedagògiques amb ponents d'alt nivell, dirigides als docents dels centres d'ensenyament primari i secundari del Baix Camp.

SaveSave
Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Una petita empenta 8...