Una petita empenta 7 - Pel millor dels estius

Seguint la seva línia d'acció social, la Fundació Privada Reddis dóna suport a diverses associacions mitjançant la realització de projectes que afavoreixen la inclusió social i que ajuden a contribuir al benestar de la nostra societat. Un exemple d'això és el casal d'estiu que Càritas va organitzar amb Còdol educació i amb el patrocini de la Fundació perquè diversos nens i nenes de famílies que participen de les parròquies de Càritas de Reus poguessin passar uns dies lúdics i poguessin descobrir molt més d'aprop la festa major de Reus.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Una petita empenta 7...