Memorial Josep Maria Sugranyes

Josep Maria SugranyesEl Sr. Sugranyes, gran apassionat de l'art.

Josep Maria Sugranyes vas er secretari i responsable de la comissió de cultura de la Fundació Privada Reddis durant una bona colla d’anys. La seva estima per la ciutat i la seva gent, i també per la cultura reusenca, van fer que es convertís en un persona important per a la Fundació.

Gran apassionat de l'art com era, entre les seves voluntats hi havia el desig que la Fundació anés adquirint, any rere any, obres i escultures representatives de la ciutat de Reus o bé d'artistes reusencs o molt vinculats a la nostra ciutat.

Per això, en motiu de la seva mort, el maig de 2011, el Patronat de la Fundació Privada Reddis va acordar crear un Fons Cultural en memòria seva.

El "Fons Cultural de la Fundació Privada Reddis, memorial Josep Maria Sugranyes", creat amb l'afany de col·laborar en la protecció del patrimoni de la ciutat de Reus, vol obrir una nova línia cultural basada en l'adquisició de fons patrimonials adreçats a dos objectius primordials: la conservació i protecció del patrimoni cultural de la ciutat de Reus i l'ampliació de la Fundació Privada Reddis i, al mateix temps, de la pròpia ciutat.

El fons sonor de Ràdio Reus ja es pot consultar a l'Arxiu Municipal

donacio 1

A partir d'avui, tots els ciutadans de Reus podran consultar el fons sonor de Ràdio Reus, gràcies a la Fundació Privada Reddis. L'arxiu sonor ja és a l'Arxiu Municipal de la ciutat.

Donació del fons sonor de Ràdio Reus a la ciutat

micro radio

La Fundació Privada Reddis ha fet possible la digitalizació i catalogació del fons sonor, que recull més de 280 hores de ràdio en 750 documents. El proper dimarts 28 de gener a les 13h, el president de la Fundació lliurarà l'arxiu a l'alcalde de Reus.

Fons d'art memorial J.M. Sugranyes

Fons d'art memorial J.M. Sugranyes - Estació de Miranda d'Ebro - Ceferino Olivé, 1976

Galeria d'obres del "Fons Cultural de la Fundació Privada Reddis, memorial Josep Maria Sugranyes", creat amb l'afany de col·laborar en la protecció del patrimoni de la ciutat de Reus.

Digitalització i catalogació del fons sonor de Ràdio Reus

Digitalització Radio Reus

Projecte en curs. La Fundació Privada Reddis actualment finança aquest projecte de recuperació, catalogació i digitalització del fons sonor de Ràdio Reus.

Us trobeu aquí: Inici » Fons cultural » Memorial J.M. Sugranyes