Llista de correu
Nom i cognoms
Correu electrònic Si vols assistir als actes i activitats que oganitza la Fundació, dóna'ns el teu correu electrònic i t'enviarem la invitació.
Adreça postal I si prefereixes rebre-la a casa, facilita'ns la teva adreça postal.
*

En compliment de l’article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l’informem que les dades de caràcter personal que ens faciliti seran recollides en un fitxer propietat de la Fundació Privada Redsis. Les seves dades s’obtenen per gestionar el servei o la informació que ens sol·licita en aquest formulari, i per enviar-li informació sobre els actes i les activitats que organitza l'entitat.

Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició en relació amb el tractament de les seves dades enviant un missatge de correu electrònic a comunicacio@fundacioreddis.org o bé a l'adreça postal Plaça de la Llibertat, 6 entresòl, 43201 de Reus. El fet d’emplenar aquest formulari implica que reconeix que la informació i les dades personals que ens indica són les seves i que són exactes i certes.

Us trobeu aquí: Inici