Instal·lacions

instalacions

La Fundació Privada Reddis respon a la voluntat d'obrir les portes a la participació de tots aquells sectors de la societat, empreses i particulars sensibles i compromesos amb el nostre entorn cultural, que vulguin canalitzar els seus esforços vers una millora de la societat.

Per això, a partir dels serveis i la infraestructura ja consolidada a hores d’ara, la Fundació ofereix les seves instal·lacions per tal de desenvolupar i optimitzar les necessitats de realització de totes els iniciatives i projectes culturals que requereixin un suport més ampli, ja sigui per si mateixes o bé en col·laboració amb la Fundació.

La seu de la Fundació Reddis està equipada amb sala de conferències, sala d’exposicions i aula de formació que permeten un ampli ventall de possibilitats d’utilització: conferències, audiovisuals, cursos, seminaris, presentacions, exposicions d’art i de fotografia, lliurement de premis...

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Instal·lacions