Àmbits d'actuació

La Fundació Privada Reddis sempre s’ha mantingut fidel al principal objectiu: mantenir vius els valors que han fet de Reus una ciutat rellevant en l’àmbit educatiu, social i cultural.

Les Comissions

La Comissió d'ensenyament

Entrega de bequesEntrega de beques.

El fet que una de les finalitats principals de la Fundació sigui l’educativa i que el seu naixement coincidís amb els inicis de la Universitat Rovira i Virgili a Reus, ha ajudat a les fructíferes relacions amb les Facultats de Medicina i Ciències Econòmiques. La Formació Professional també ha estat des del primer moment d’interès preferent per a la Fundació; fruit d’aquest interès ha estat la implantació d’ajuts que es destinen a beques de fi de curs. I, els últims anys, aquestes beques també s’han estès als instituts d’Ensenyament Secundari i Batxillerat, de tot l’àmbit del Baix Camp.

La Fundació també ha dirigit els seus esforços a la millora de la capacitació dels directius de les empreses, organitzant cursos de formació a càrrec de professors d’ESADE.

Recentment ha estrenat la col·laboració amb la URV i Canal Reus TV. S’ha creat un conveni de col·laboració a tres bandes, amb l’objectiu d’incentivar la incorporació al mercat laboral d’estudiants de comunicació, mitjançant activitats d’aprenentatge i servei vinculades amb la promoció i divulgació de les realitats socioeconòmiques i socioculturals de la ciutat de Reus.

La Comissió social

Col·laborem en el benestar de la societatCol·laborem en el benestar de la societat.

En uns moments difícils per a tothom cal que fundacions com la Reddis tinguin present l’ajuda a col·lectius de voluntaris, a associacions sense ànim de lucre i a persones que tiren endavant projectes destinats a la millora i al benestar de la nostra societat.

És per això que la comissió social es posa en contacte amb persones que demanen la col·laboració de la Fundació i aquesta procurar ajudar-los en tot el que està al seu abast.

Les ajudes a diversos col·lectius desfavorits de la nostra ciutat i de la nostra comarca, i el suport a tot tipus de projectes que afavoreixen la inclusió social i que ajuden a contribuir al benestar de la nostra societat, són els dos grans pilars d’aquesta comissió.

La Comissió cultural

Entrega del premi Ceferino OlivéEntrega del 7é Premi de pintura Ceferino Olivé.

La cultura sempre ha estat un dels principals objectius de la Fundació. És per això que al llarg d’aquests 20 anys d’activitat ha promocionat i creat diverses manifestacions culturals, entre elles, el concurs biennal “Ceferino Olivé” de pintura, que porta el nom d’un reusenc il·lustre o el concurs d’escultura  Modest Gené, que també porta el nom d’un escultor reusenc.

Imbuïts d’aquesta realitat, la Fundació Privada Reddis ha recollit inquietuds d’un grup d’artistes i ha portat a terme diversos cicles de converses d’art i cultura en forma de taules rodones. Ha ajudat també a finançar diversos projectes culturals del territori (edicions de llibres, inauguracions d’exposicions d’artistes reusencs, ajudes a les entitats culturals de la ciutat...).

Mitjançant els concursos de pintura i escultura que ha organitzat per promoure el talent del nostre territori, la Fundació ha anat adquirint un fons artístic important que, actualment, té exposat a la seva seu.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Àmbits d'actuació