Col·laboració amb els Amics de la Gent Gran

La Fundació ha col·laborat amb l'associació Amics de la Gent Gran en els actes de celebració dels 5 anys de l'entitat a Reus per tal de reconèixer a totes les persones, grans i voluntàries, que han col·laborat amb la tasca social d'Amics de la Gent Gran a Reus.

Per tal de celebrar el 5è aniversari i per tal de mitigar els efectes de la soledat no desitjada durant aquestes dates tant assenyalades, des de l’entitat s’han dut a terme una sèrie d’actuacions i preparatius que s’han començat a desenvolupar dies abans del tradicional dinar de Nadal, entre elles: cercar persones voluntàries de reforç, preparar i entregar els obsequis de Nadal, posar en funcionament la campanya de sensibilització i organitzar i gestionar el dinar de Nadal. A banda de la preparació del tradicional dinar de Nadal, el mateix dia del dinar nadalenc es va realitzar una visita cultural a la pròpia ciutat i a l’edifici modernista Casa Navàs; proposta que va ser molt ben acollida per grup de persones voluntàries i les pròpies persones grans acompanyades.

Gràcies a la col·laboració de la Fundació Privada Reddis, Amics de la Gent Gran va poder fer entrega d‘un obsequi a les persones grans de l’entitat per celebrar els 5 anys de voluntariat a la ciutat de Reus. Durant les setmanes prèvies al dinar de Nadal, les persones voluntàries es van dirigir a la casa o residència de la persona gran per fer entrega de l’obsequi. Durant el lliurament de l’obsequi, a casa de la persona gran, ambdues persones van gaudir d’una estona de caliu i companyia.

Actualment, l’entitat acompanya amb més de 1.600 persones grans, de 86 anys de mitjana d’edat, d’arreu de les 4 províncies catalanes, i totes elles són convidades a participar dels grans dinars de Nadal que per lloc de residència li sigui més proper a la seva població.