Lliurament de les beques d'Erasmus a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la URV

Aquest vespre hem lliurat les beques d’erasmus a 15 estudiants de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat Rovira i Virgili que han realitzat una estada a l’estranger durant el curs 2017-2018. En total, la Fundació Privada Reddis ha fet una aportació de 10.500€ a aquests alumnes, dels quals 6 han realitzat una estada d’1 any i els altres 9 d’1 quadrimestre. L’acte ha estat presidit pel president de la Fundació Privada Reddis, Miquel Benabarre, el degà de la FCEE, Antonio Terceño, la regidora d’ensenyament i política lingüística de l’Ajuntament de Reus, Maria Dolors Sardà, el responsable de Relacions Institucionals de la FCEE de la URV, Albert Fonts, i l’ex consellera d’ensenyament, Meritxell Ruiz, que va rebre una beca de la Fundació ara fa 20 anys per anar a fer una estada d’erasmus a Escòcia.

Fotos: Xavi Jurio