Col·laboració en la 19a. Festa - Torneig Joan Petit Nens amb Càncer

La Fundació Privada Reddis va col·laborar en aquest esdeveniment solidari, que va tenir lloc el passat dissabte 1 de juny al Reus Deportiu, per a recaptar fons per la recerca en càncer infantil. El nostre president, Miquel Benabarre, va ser present a la cloenda del torneig. Però uns dies abans, vam acollir l’última reunió dels voluntaris dels col·legis Sant Josep, Maria Rosa Molas i La Salle per rebre les instruccions finals abans del gran dia.

De cara al mes de setembre, la Fundació farà entrega de les auques amb la història del petit Joan a tots els alumnes d’infantil i primària de les escoles de Reus perquè aquests coneguin més la Fundació Amics Joan Petit Nens amb Càncer i la història del petit Joan.