Protecció de dades

En compliment de l’establert al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016 (RGPD), li informem que totes les dades facilitades seran tractades sota la responsabilitat de la FUNDACIO PRIVADA REDDIS, amb CIF G43351469, domicili a la Plaça Llibertat, 6 entresol 43201 REUS (Tarragona), telèfon 977.321.132 i email Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb la finalitat de poder gestionar la seva sol·licitud d’alta al sistema de notificacions via e-mail de les activitats organitzades per la nostra Fundació, consentiment que podrà revocar en qualsevol moment. Les seves dades seran conservades mentre es mantingui la present relació i el termini necessari per a donar compliment a les obligacions legals i contractuals segons la normativa vigent. La base legal pel tractament de les seves dades es fonamentarà en el seu consentiment exprés manifestat amb l’enviament d’aquest formulari web i no seran comunicades a tercers, menys en aquells casos previstos per la legislació vigent. Pot exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició, de forma escrita al domilici social abans esmentat o via e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., adjuntant fotocòpia de document oficial que l’identifiqui. Pot obtenir més informació sobre els seus drets a la pàgina web de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, així com presentar una reclamació a aquest organisme de considerar-ho oportú.

En compliment del deure d’informació contemplat a l’article 10 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, li comuniquem que el titular, dinamitzador i gestor dels continguts de la Web www.fudacioreddis.org és la FUNDACIO PRIVADA REDDIS, atenent a comunicacions dels usuaris i/o interessats a l’apartat habilitat de Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..