Entrevista al programa de Canal Reus "Qüestió de Fons" on podem veure d'on neix i com s'ha realitzat el documental "Els maquis a les muntanyes de Prades", que es presentarà el 26 d'abril.

El pròxim 26 d'abril a la Sala Emili Argilaga del Centre de Lectura de Reus, Canal Reus Televisió i la Fundació Privada Reddis presentaran el documental: "Els maquis i la lluita contra el franquisme", neix de la investigació històrica del President de la Fundació Privada Reddis el Dr. Lluís Colomés i compta amb el periodista Toni Oresanz i Cristophe Sion com a director i realitzador, respectivament.

A l'entrevista al programa de Canal Reus "Qüestió de Fons" podreu fem un primer tast  per saber d'on neix el projecte i com s'ha realitzat el documental que parla dels maquis i la seva lluita contra el franquisme.

El documental ha estat produït per Canal Reus Doc i compta amb el suport de la Fundació Privada Reddis.