La Fundació Privada Reddis premia els millors treballs de recerca de Batxillerat i els millors treballs de projecte de Formació Professional del Baix Camp

Amb aquests guardons la Fundació premia l’excel·lència i encoratja als alumnes a seguir avançant en l’àmbit de la recerca com a forma d’enriquiment personal i professional.

La Fundació Privada Reddis ha lliurat, en la seva tretzena edició, els Premis als treballs de Recerca de Batxillerat i, per novè any, els Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional que han realitzat els alumnes dels instituts de la comarca.

Aquests premis s’organitzen amb l’objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari post obligatori i de donar un impuls a la Formació Professional.

La Fundació ha entregat un total de 7 Premis, a les promocions del curs 2022-2023, 4 Premis de Recerca als alumnes de Batxillerat, i 3 Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional.

El jurat dels treballs de recerca de batxillerat, presidit pel Sr. Francesc Valverde (en representació del Departament d’Educació) i format per la Sra. Montserrat Jove, en representació de la universitat Rovira i Virgili), el Sr. Miquel Lopez, en representació dels directors/es dels centres de secundària del Baix Camp, la Sra. Àngels Bigorra (en representació de la Fundació Privada Reddis) i la Sra. Mª Jesús Navarro, en representació de la Fundació Privada Reddis, ha establert els següents premis:

PREMIS ALS TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT (13a edició):

Àmbit Científic – Tecnològic

• 1er. Premi: Trilogia de la diabetis. Per Aleix Vernet Siuró (INS Cambrils).
  • 2on. Premi:  Fecundació in Vitro del eriçons de mar. Per Pau González Mestre (INS Cambrils)

Àmbit d’Humanitats, Ciències Socials i Art

• 1r. Premi: Reus, una ciutat emprenedora. Per Joaquim Vallès Ballester (INS Domenech i Montaner de Reus)
  • 2on. Premi: Quins canvis proposa el nihilisme. Per Lluc Falceto Fernàndez (INS Ramon Berenguer IV)

El jurat dels Premis de Formació Professional presidit pel Sr. Josep Camps, en representació del Departament d'Educació, President, la Sra. Mar Pàmies en representació de la Universitat Rovira i Virgili, el Sr. Joan Figueras en representació dels centres de secundària del Baix Camp, el Sr. Valero Camps, en representació de la Fundació Privada Reddis i el Sr. Josep Andreu, en representació de la Fundació Privada Reddis, Secretari, ha establert els següents premis:

PREMIS ALS TREBALLS DE PROJECTE DE FORMACIÓ PROFESSIONAL (9a edició):

• 1r. Premi: Descobrim la Resclosa. Per Kamar Bartolí Fernández (INS. Horticultura i Jardineria de Reus
  • 2on. Premi: El camí del Rec. Un espai natural per descobrir, conèixer, valorar i protegir. Per Judith Condeminas Sánchez (INS. Horticultura i Jardineria de Reus)
  • 3er. Premi: Depuradora als Domus – Avantprojecte de la depuradora ecològica dels Domus. Per Eva Checa Isern (INS. Horticultura i Jardineria de Reus)

Els alumnes seleccionats van exposar els seus treballs de recerca i de projecte fa unes setmanes davant del Jurat dels Premis.

Els guanyadors i guanyadores han rebut els premis en un acte de lliurament presidit pel president de la Fundació Privada Reddis, Sr. Lluís Colomés, la Sra. Montserrat Jové, en representació de la universitat Rovira i Virgili, el Sr. Josep Camps, president del Jurat del Premis de Formació Professional, la  Sra. Pilar Lopez, regidora d'ensenyament de l'Ajuntament de Reus i el  Sr. Joan Manel Audí Gil, director dels Serveis Territorials d'Educació a Taragona.

L’acte ha comptat amb la presència dels pares i familiars de tots els alumnes becats.

Un any més, la Fundació Privada Reddis vol remarcar la qualitat dels treballs premiats i encoratja als alumnes a seguir avançant en l’àmbit de la recerca com a forma d’enriquiment personal i professional.

El jurat felicita els/les autors/es dels treballs premiats, i els de la resta dels treballs presentats en aquesta tretzena edició, en vol remarcar la seva qualitat i els encoratja a seguir avançant en l’àmbit de la recerca com a forma d’enriquiment personal i professional.