La Fundació Reddis acull la xerrada “Metges honorats a Reus” a càrrec d’Enric Tricaz organitzada per r l'Associació de Metges Jubilats de Reus

Avui, la Sala d'actes de la Fundació Privada Reddis a collit la xerrada organitzada per r l'Associació de Metges Jubilats HUSJR: "Metges honorats a Reus" A càrrec d'Enric Tricaz Martín Radiofonista jubilat. Cadena SER, Ràdio Reus.

Eduard Prats, membre de l'Associació ha estat l'encarregat de presentar al radiofonista jubilat Enric Tricaz Martín, que ha fet un recull dels metges honarats de la ciutat. En la seva dilatada experiència, Tricaz ha escrit diversos llibres com  "Un dia per la música" i "Homes i dones pels carrers de Reus", i també va ser el primer locutor a retransmetre un partit d'hoquei en Català, concretament un Reus Ploms Vic l'any 1978.