Sergi Aliagas Llurba ha estat el guanyador de la primera Edició del Premi Pere Anguera- Fundació Reddis al Millor Treball de Fi de Grau d'Història Contemporània

Ahir, en un emotiu acte, es va fer públic el treball guanyador de la primera edició del Premi Pere Anguera-Fundació Privada Reddis al Millor Treball de Fi de Grau d'Història Contemporània: “Reusencs i Revolucionaris: la Secció Local del Partit Obrer d'Unificació Marxista a Reus”, de l'autor Sergi Aliagas Llurba.

Aquest premi, impulsat per la Fundació Privada Reddis, en col·laboració amb la Universitat Rovira i Virgili i el Centre de Lectura de Reus té com a finalitat incentivar la creació i difusió de la recerca local a Reus.

Dotat amb 2.500 euros, el premi inclou la publicació del treball guanyador a les Edicions del Centre de Lectura de Reus.

El jurat, format per representants de la Fundació Reddis, membres de l’ISOCAC de la URV i el president del Centre de Lectura de Reus ha destacat del treball guanyador la seva acurada redacció, coherència, i la profunda investigació que presenta. També han remarcat la qualitat dels treballs de Neus Anglès Borràs, Asunción Badia Gimeno i Iker Garcia González.

La presidenta de la Fundació Privada Reddis, Sra. Carme Buixeda, el Rector de la URV, Sr. Josep Pallarès, el president del Centre de Lectura, Sr. Lluís Miquel Pérez i la Catedràtica d'Història Contemporània de la URV, Sra. Montserrat Duch, han presidit l'acte de proclamació del guanyador, que ha comptat amb la presència de la Sra. Sandra Guaita, alcaldessa de Reus i de la vicedecana de la universitat de lletres., Marta  Serrano Coll.

Amb aquest premi, la Fundació Privada Reddis, la Universitat Rovira i Virgili i el Centre de Lectura de Reus reafirmen el compromís amb la promoció de la recerca local i la preservació de la història del territori.