Tomàs Declós inaugura el cicle de conferències "La Televisió de proximitat Avui"

Ahir, 17 d'octubre, es va inaugurar el cicle de conferències emmarcades en els actes de celebració dels 25 anys de Canal Reus Televisió: “la Televisió de proximitat Avui”.

Tomàs Delclós que va ser l'encarregat d'obrir el cicle amb la conferència Clixés sobre periodisme televisiu” va reflexionar sobre com el cinema ha mostrat al llarg de la història els clixés del periodisme.

Delclós és llicenciat en Dret per la UB i en Periodisme per la UAB on va fer de professor. Ha treballat a Fotogramas, Tele/expres , el Periódico i El País del qual va ser subdirector. Va participar en la fundació de BABELIA suplement de cultura i llibres i ha estat durant molts anys responsable de Ciberp@ís

El Cicle que està emmarcat en els actes de celebració del 25è aniversari de Canal Reus Televisió es realitzarà tots els dimarts a les 19.00 h, del  17 d’octubre al 7 de novembre, a la Sala d’actes de la Fundació Privada Reddis.