La Fundació Reddis dona suport al projecte educatiu amb l'IES Josep Tapiró de Reus "Més enllà dels genis"

La Fundació Privada Reddis ha tornat a donar suport al projecte aquest curs 2022-23, emmarcat amb les subvencions que atorga a les escoles de màxima complexitat de la comarca destinades al coneixement dels béns culturals i mediambientals de la comarca, en aquest cas amb la visita a Mas Miró dels alumnes de 3r d'ESO de l'IES Josep Tapiró.

"Més enllà dels genis" és un projecte que comença durant el curs 2021-22 a l'Institut Josep Tapiró en col·laboració amb la Fundació Mas Miró i amb el suport de la Fundació Privada Reddis, on es realitzen vistes de Mas Miró als alumnes emmarcades en un projecte sobre les emocions.

El projecte que té com a objectiu apropar als joves el coneixement cultural i del medi natural del nostre entorn, tot vinculat a la recuperació emocional dels alumnes en un període de postpandèmia, i lligat a la recuperació emocional de Joan Miró al seu Mas.

El repte del projecte és realçar l'entorn natural i la seva importància en la recuperació de la salut mental. Els alumnes van treballar el contingut d'ampliació de l'audioguia, que ja estava disponible a la visita guiada de Mas Miró, amb un punt de vista emocional l'entorn, on els alumnes de 3r d'ESO han intentat apropar-se a la mirada de l'artista, al qual el Mas li va servir de refugi emocional en les recuperacions de les seves crisis. Els alumnes van dissenyar i redactar el contingut de l'audioguia pel recinte de la casa museu i, sobretot, sobre l'ecosistema del Mas posant de relleu la seva flora i fauna.