La Fundació Privada Reddis i la Fundació “la Caixa” donen suport a 4 entitats del Baix Camp

La Fundació Privada Reddis i la Fundació “la Caixa”, a través de CaixaBank, han reprès l’acord de col·laboració que té com a objectiu afavorir el desenvolupament de diversos projectes socials de suport a persones en risc d’exclusió social que duen a terme diverses entitats de Reus i el Baix Camp.

Gràcies a aquesta sinergia de col·laboració, que es va iniciar fa 9 anys, les quatre entitats beneficiades,  aquest 2023, destinaran els ajuts a projectes socials de diversos àmbits:

La Fundació Mossèn Frederic Bara i Cortiella treballarà el projecte de la dignificació dels espais d’atenció integral en la cobertura de les necessitats bàsiques de 83 famílies, que representen a 343 persones.

Per la seva banda, la Fundació Josep Pont i Gol, destinarà l’ajut al manteniment de les seves instal·lacions i en l’adquisició de material que els hi permeti seguir duent terme l’atenció educativa integral destinada a infants i famílies en situacions de vulnerabilitat.

L’Associació Supera’t, que treballa amb persones amb trastorn de l’espectre autista i a les seves famílies, adreçarà l’ajut a la concessió de beques a les famílies de l’associació amb l’objectiu de millorar la seva qualitat de vida a través de la pràctica esportiva.

Grans projectes Solidaris  dedicarà l’ajut al treball d’inclusió social dels joves migrants sols. Un treball que es vehicula des de la formació i la inclusió laboral a través del projecte “La Ganxeta” una  Food truck gestionada pels joves que integren el projecte i, alhora, potència la promoció de la cultura, com a eina d’inclusió, amb els projectes “Circ social” i “la Moxiranga”.

La comissió social de la Fundació Privada Reddis fa més d’11 anys que centra els seus esforços a donar suport a diverses entitats socials de Reus i Baix Camp que tenen com a objectiu principal  la integració als col·lectius més desfavorits, ajudant a fer realitat els seus projectes.